Nowy numer!

Jak sprzedawać online za granicą? Przeczytaj nowy numer

Zobacz spis treści

Mówi się, że co druga złotówka wydana na reklamę przepada. Odpowiednia analiza Big Data może zupełnie zmienić obraz marketingu i dostosować komunikację do precyzyjnej grupy docelowej, a nawet pojedynczej osoby. W jaki sposób? Jak może w tym pomóc sztuczna inteligencja, a jak systemy klasy marketing automation? Inspirujący panel dyskusyjny i rozmowa z ekspertami pozwoli poznać odpowiedzi na te pytania.

Do udziału w nadchodzącej edycji Xperts.PM zaproszeni zostali specjaliści, którzy od lat w swojej pracy zawodowej bezpośrednio lub pośrednio mają do czynienia z BIG DATA. Różne perspektywy i doświadczenia zaowocują dynamiczną dyskusją, w którą jak zawsze zaangażowani zostaną uczestnicy spotkania.

Xperts.PM to bezpłatne i cykliczne konferencje flashowe, podczas których eksperci z wieloletnim doświadczeniem dzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą. Stała agenda wydarzeń i dynamiczna formuła gwarantuje skupienie na temacie i efektywne zdobycie wiedzy.

Zapisy na konferencję przyjmowane są na stronie: https://xpertspm.com/iwe-event/big-data-big-problem/


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę