Zamów prenumeratę w promocji

Pierwsze źródło rzetelnej wiedzy o e-handlu.

Zobacz

Żyjemy w świecie błyskawicznych zmian i zalewu innowacjami. Mimo to formułowanie trafnych prognoz jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zawdzięczamy to postępowi naukowemu i technologiom predykcyjnym. Już nie jesteśmy skazani na działanie po omacku – analizy dużych zbiorów danych (big data) podpowiadają nam, jak zwiększać sprzedaż, tworzyć marki i wygrać z konkurencją. Z miliardów cyfrowych puzzli układają obraz przyszłości. Z informacyjnego szumu wyławiają sygnały pomagające podejmować dobre decyzje. Dlatego znajdują zastosowanie w biznesie, finansach, służbie zdrowie oraz w polityce, sporcie i wielu innych dziedzinach.

Dla firm analityka jest szansą, ale też wyzwaniem. Chodzi o praktyczne aspekty wdrożeń. Ale nie tylko. Predykcja wyprzedza etyczne refleksje i regulacje prawne. Wywołuje pytania dotyczące naszej prywatności i zagrożenia manipulacją.

Z tymi pytaniami zmierzymy się razem już 25-26 września 2018 r. na XII Kongresie Business Intelligence, a przewodnikami będą wysokiej klasy specjaliści od nowych technologii.

W programie m. in.:
• Panel dyskusyjny – Future of BI – trendy i kierunki rozwoju BI
• Bogactwo danych – przekleństwo czy szansa
• Rozmowa z komputerem – przyszłość czy teraźniejszość – AI w zastosowaniach BI
• Ewolucja BI – od pomiaru i prostej oceny do przewidywania przyszłości i automatycznego podejmowania decyzji (Predictive and Prescriptive Analytics)
• Zarządzanie ryzykiem jako element strategii firmy
• 7 grzechów głównych popełnianych podczas wdrażania systemów BI


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę