Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Godziny szkolenia:  09:00 – 17:00
Ilość miejsc: 30

Chcesz sprzedawać przez internet, ale nie wiesz od czego zacząć? A może masz już e-sklep, jednak podświadomie czujesz, że nie wszystko jest tak, jak być powinno? Przyjdź na szkolenie „Jak ruszyć ze sprzedażą online”.

Poznasz metody i praktyki skutecznych działań w e-commerce. Podczas szkolenia zyskasz praktyczne umiejętności z obszarów: tworzenie sklepu internetowego, wymogi prawne związane z jego prowadzeniem, docieranie do klientów i komunikowanie się z nimi oraz zwiększanie ruchu w sklepie.

Prowadzący

Agata Chmielewska

od 11 lat związana z e-commerce. Swoje doświadczenie zdobywała w pracy zarówno po stronie klienta, jak i agencji, współpracując m.in. z takimi firmami jak: Praktiker, Willsoor, KatalogMarzen.pl czy SuperKoszyk.pl. Obecnie pracuje jako E-commerce & On-line Marketing Consultant, doradzając firmom, jak efektywnie sprzedawać przez Internet. Wciąż się uczy i uwielbia dzielić się zdobytą wiedzą oraz doświadczeniem, prowadząc szkolenia oraz warsztaty. Po pracy zapalona blogerka, która edukuje na www.achmielewska.com i prowadzi podcast FIRMA ON-LINE

Program szkolenia

  • Na co zwrócić uwagę, wybierając platformę e-commerce
  • Narzędzia wspomagające sprzedaż
  • Jak przygotować strategię działań sprzedażowo-promocyjnych
  • Jakie formy promocji są najskuteczniejsze, a które lepiej zostawić na potem
  • Jak możesz rozwiązać problemy, na które już się natknąłeś
  • Czym jest content w e-sklepie i dlaczego jest bardzo istotny
  • Jakich błędów unikać i gdzie nie przepalać budżetu
  • Co i jak mierzyć, co i kiedy optymalizować
  • Jak prowadzić e-sklep, by działał zgodnie z RODO

Co zyskasz dzięki szkoleniu

  1. Umiejętność zaplanowania procesu sprzedaży internetowej.
  2. Wiedzę aby ustalić niezbędny budżet na marketing i rozwój.
  3. Umiejętność wybrania oprogramowania i niezbędnych narzędzi.
  4. Umiejętność stworzenia strategii działań marketingowych.
  5. Wiedzę aby określić grupę docelową i dobierać do niej język komunikacji.
  6. Zwiększenie widoczności sklepu w sieci i dotarcia do nowych klientów
  7. Umiejętność optymalizacji działań promocyjnych.
  8. Wiedzę jak tworzyć skuteczne opisy produktów.
  9. Umiejętność budowania zaufania i pozytywnych relacji z klientami oraz zwiększenie przychodów

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli:

  1. Chcesz ruszyć ze sprzedażą internetową i potrzebujesz pomocy w wyborze platformy, planowaniu budżetu oraz promocji e-sklepu.
  2. Pracujesz w agencji marketingowej, wspierającej swoich klientów w sprzedaży online
  3. Jesteś właścicielem e-sklepu, który chce zainwestować we własny rozwój i lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące e-handlem lub przeszkolić pracowników obsługi klienta
  4. Jesteś właścicielem sklepu stacjonarnego planujący zdywersyfikować kanały sprzedaży i otworzyć sklep internetowy.
  5. Jesteś marketingowcem pragnącym poszerzyć wiedzę o nowoczesne metody promocji i zarządzania sprzedażą

W pakiecie ze szkoleniem otrzymujesz:

  • Materiały szkoleniowe
  • Prezentację w wersji elektronicznej
  • Najnowszy numer magazynu „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”
  • Przerwy kawowe
  • Obiad

Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę