Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

Szeroko pojęta tematyka digital sales znalazła się na celowniku najlepszych międzynarodowych prelegentów, którzy jesienią przyjadą do Gdyni na Pipeline Summit, konferencję o sprzedaży online.

Eksperci opowiedzą o wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań usprawniających sprzedaż online B2C/B2B. Posłużą się sprawdzonymi strategiami z własnego podwórka, a na tapet wezmą automatyzację sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy budowę ścieżki zakupowej użytkownika.

Kto wystąpi?

  • Yam Regev (Zest.is)
  • Ben Blanki (Promo.com)
  • Henrique Moniz de Aragão (G2.com)
  • Łukasz Maroszczyk (Signify)
  • Agata Krzysztofik (Piktochart)
  • Bartosz Majewski i Jacek Bartczak (Casbeg)
  • Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting)
  • Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra (Beeffective)

Drugiego dnia konferencji zaplanowano warsztaty. Constantin Yevishkin (Tribe47) opowie o najnowszych trendach i tym, w jaki sposób w 2020 roku będziemy używać webinarów. Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra z Beeffective skupią się na social sellingu na platformie Linkedin. Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting) podczas swojego warsztatu wyjaśni, w jaki sposób zbudować proces sprzedaży w przedsiębiorstwach technologicznych, a Bartosz Majewski i Jacek Bartczak z Casbega zaprezentują najlepsze praktyki dla wzrostu sprzedaży na podstawie stu projektów, jakie prowadzili w ciągu ostatnich dwóch lat.

Organizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online.

Pierwszego dnia odbędzie się Networking Party. Zaplanowano także niespodziankę dla osób chcących poznać uroki Trójmiasta – wycieczkę po Gdyni z przewodnikiem.

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na: www.pipelinesummit.com.

Ceny wejściówek od 399 zł + VAT.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę