Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Chcesz, aby Twój content osiągał coraz to lepsze wyniki? Dążysz do tego, żeby generować więcej konwersji, zanotować wzrost sprzedaży oraz budować zaangażowanie odbiorców? Z poradami od ekspertów nie przepalisz więcej budżetu na reklamy, napiszesz atrakcyjne teksty SEO i nie będziesz się zastanawiać, jakie treści warto tworzyć dla sklepu internetowego. Wszystkiego dowiesz się podczas 2. edycji Online Marketing Day. Wydarzenia online o digital marketingu, które stworzyliśmy, aby za darmo edukować osoby pracujące w sieci. 11 czerwca, w ciągu 7 godzin, 13 prelegentów opowie Ci na podstawie swoich doświadczeń, jak tworzyć content, który sprzedaje. Zobacz, czego nauczysz się podczas jednodniowej konferencji.

Online Marketing Day
Data: piątek, 11.06.2021
Godzina: od 9:00 do 16:00
Miejsce: online
Koszt: BEZPŁATNE
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie wydarzenia: https://onlinemarketingday.pl/.

Czego się nauczysz od ekspertów?

  • Poznasz zasady pisania tekstów na 1. pozycję w Google z uwzględnieniem czytelnika oraz robotów Google.
  • Zobaczysz, jak mierzyć Content Marketing.
  • Będziesz wiedzieć, jak zwiększyć skuteczność contentu w sklepie internetowym.
  • Dowiesz się, czy warto prowadzić blog firmowy w 2021 roku.
  • Podszkolisz się ze skutecznych reklam Google Ads oraz na Facebooku i Instagramie.

Kto wystąpi?

Autorzy bestsellerów w tematyce copywritingu i content marketingu, szkoleniowcy, praktycy oraz wykładowcy w szkołach wyższych. Zebraliśmy dla Ciebie ekspertów digital marketingu, którzy na co dzień pracują z różnego rodzaju treścią i mają swoje sprawdzone sposoby.

Milena Majchrzak, SEMSTORM
Barbara Stawarz-García, Happy Content
Darek Puzyrkiewicz
Paweł Gontarek, zgred.p
Tomasz Stopka, Semurai
Krzysztof Marzec, DevaGroup
Anna Ledwoń, More Bananas
Andrzej Bieda, Landingi
Joanna Michalska, Verseo
Anna Wojnowska, Eactive
Ireneusz Klimczak, GetResponse
Bartek Andrzejewski i Wiola Magdziarz, Firmy Jutra

Darmowe spotkania z ekspertami

Dla kogo?

2. edycja konferencji jest skierowana do wszystkich osób pracujących z różnego rodzaju treścią w internecie. Wiedza nabyta na spotkaniu będzie więc idealna dla:
• Przedsiębiorców – którzy chcą podnosić swoje wyniki sprzedażowe i skutecznie walczyć z konkurencją o wyższe miejsca w wynikach wyszukiwania.
• Marketerów – którzy chcą się rozwijać i tworzyć jeszcze bardziej efektywne strategie content marketingowe.
• Copywriterów – którzy chcą poznać dobre praktyki SEO gwarantujące lepszą jakość tekstów.

Pamiętaj! Dla zapisanych prelegenci i partnerzy przygotowali bonusy! Zapisz się już teraz, kolejne takie wydarzenie dopiero za rok!

Kto organizuje?

Online Marketing Day to wydarzenie organizowane przez firmę SEMSTORM. Pierwsza edycja konferencji odbyła się w 2020 roku i wzięło w niej udział ponad 4000 osób!

Czym jest SEMSTORM?

To platforma, na której dostarczamy narzędzia zwiększające skuteczność promocji w wyszukiwarkach. Od 2013 roku codziennie ułatwiamy pracę nad SEO, PPC i Content Marketingiem przedsiębiorcom oraz marketerom.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę