Sprawdź najnowszy numer

Dochodowy e-commerce w 2021 roku

Zobacz numer

Złota Słuchawka to konkurs dla firm, które słuchają klientów i starają się jak najlepiej odpowiedzieć na ich oczekiwania.
W tym roku zgłoszenia będą oceniane przez 25 jurorów. Konkurs jest symbolem najwyższego poziomu organizacji jednostek zdalnej komunikacji z klientem pod względem otwartości na zaspakajanie potrzeb klientów i pracowników, jakości i samodoskonalenia – wyróżnia najlepsze projekty i ludzi wspierających procesy.

Firmy wyróżniające się wysokim poziomem obsługi klienta w e-commerce walczą o nagrodę specjalną w kategorii „Najlepsza obsługa klienta w e-commerce” (konkurs Złota Słuchawka).

Nagrodę otrzyma firma wyróżniająca się najlepszym procesem zdalnej obsługi i komunikacji z klientami sklepu internetowego lub sprzedaży internetowej. Tytuł zostanie przyznany w ramach konkursu Złota Słuchawka, największego wydarzenia branży zdalnej komunikacji z klientem, który od ponad dekady organizowany jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Zainteresowanych zgłoszeniem do kategorii Nagroda specjalna: Najlepsza obsługa klienta w e-commerce, zapraszamy do kontaktu aleksandra.skarzynska@smb.pl, https://zlotasluchawka.pl

Trwają także zgłoszenia m.in. do kategorii „Videorozmowa”, „Chat” i „Obsługa klienta w mediach społecznościowych” w ramach konkursu Telemarketer Roku. Biorą w nim udział firmy, które chcą docenić pracowników wyróżniających się wyjątkowymi kompetencjami w tych obszarach. www.telemarketerroku.pl

Gala wręczenia nagród odbędzie się w czerwcu 2021 roku. O jej formule zadecyduje ostateczna sytuacja związana z ograniczeniami epidemiologicznymi.

,,E-commerce w Praktyce” jest patronem nagrody.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę