Najnowszy numer!

Dowiedz się jak robić skuteczny marketing i promować e-sklep.

Zobacz numer

Uruchom globalną sprzedaż!
Największa w Polsce konferencja o sprzedaży na marketplace’ach!

100% merytoryki. Praca na konkretnych case study. analiza rozwiązań pozawlających na automatyzację procesu globalnego skalowania sprzedaży.

Podczas dwóch intensywnych dni konferencji zdobędziesz wiedzę jak wchodząc na platformy sprzedasz więcej produktów, zwiększysz rotację towarów i wygenerujesz nawet o kilkadziesiąt procent większe obroty.

W programie między innymi:

Analiza rynku e-commerce.

  • Jak wygląda rynek e-commerce w Polsce, Niemczech, Europie i na świecie.
  • Co warto obserwować i na jakie trendy należy być przygotowanym na najbliższe lata.
  • Jak duży potencjał drzemie w każdym z rynków oraz jakie ma przed sobą perspektywy.

ABC Amazon

  • Jaki zasięg ma Amazon, kto kupuje na Amazon, jakie towary sprzedają się najlepiej.
  • Jakie wymogi trzeba spełniać aby zostać sprzedawcą na Amazon.
  • Podstawowe, najważniejsze pojęcia, które musisz znać myśląc o Amazon: BuyBox, FBA, FBM, Vendor, Amazon Prime, Storefront, Reklama PCC na Amazon.
  • Jak zwiększyć sprzedaż i ruch na eBay za pomocą zewnętrznych narzędzi.
  • Jak optymalizować sprzedaż na eBay za pomocą dostępnych zewnętrznych narzędzi.
  • Jak optymalizować swoją ofertę na eBay.
  • W jaki sposób zautomatyzować proces obsługi zamówień oraz obsługi klienta
  • Jak skutecznie sprzedawać na Amazon – case study i best practices!
  • Czym jest Amazon. Dlaczego myśląc o międzynarodowej sprzedaży nie możesz pominąć Amazon?
  • Jakie są możliwości zarabiania pieniędzy na Amazon.
  • Jak rozpocząć bezpiecznie bez wielkiej inwestycji?
  • Jak zbudować business plan przy wejściu na Amazon.
  • Jak modelować cashflow (przychody i koszty w pierwszych 12 miesiącach)
  • Casestudy na bazie klientów Nethansy!

Jak fullfillment pomaga zlikwidować dystans do gigantów e-commerce i globalnie skalować biznes.

  • Czym jest fulfillment i jak pomaga skalować biznes eCommerce
  • Jakie problemy rozwiązuje
  • Jakie są zalety fulfillmentu szczególnie w kontekście prowadzeniu sprzedaży międzynarodowej
  • Jak w praktyce działają rozwiązania logistyczne, które Omnipack z sukcesami wprowadza u swoich partnerów (case studies)

Zarządzanie kampaniami reklamowymi na Amazonie.

  • Jakie są możliwości promocji na platformach, jak prawidłowo zarządzać ich ustawieniami oraz jak kontrolować ich wyniki.
  • Na jakiej zasadzie działają promocje na Amazon z perspektywy sprzedawcy, kupującego i samych platform.
  • Jak sprzedaż na Amazonie może zwiększyć obroty i zyski w Twojej firmie.
  • Jak szybciej rotować towarem.
  • Jakich zasobów potrzebujesz by sprzedawać na Amazon.
  • W jaki sposób stworzyć strategię budowy międzynarodowej dystrybucji towarów.
  • Które rozwiązania zwiększają sprzedaż i usprawniają procesy logistyczne.

Spory z platformami – czego się obawiać i o co walczyć?

  • Jak radzić sobie z całkowicie niedopuszczalnymi praktykami konkurencji.
  • Jak skutecznie unikać ataków kierowanych w naszą stronę oraz jak sobie radzić w sporach z samym Amazonem oraz innymi platformami.
  • Poznasz strategie, które pomogą w świadomym działaniu bieżącym, oraz które zapobiegną prawnym kłopotom w przyszłości.

Przegląd narzędzi do automatyzacji sprzedaży i procesów logistycznych.

  • Jak działa “Repricer” i na co należy zwrócić uwagę przy wyborze narzędzia.
  • Jak zarządzać setkami tysięcy produktów na 5 rynkach Amazon jednocześnie.
  • Jak usprawnić procesy logistyczne.
  • W jakich obszarach człowiek będzie niezastąpiony.

Transgraniczne prawo podatkowe wg PwC.

  • Sprzedaż wysyłkowa – co należy wiedzieć z perspektywy VAT?
  • Kiedy muszę się zarejestrować na VAT w innym państwie?
  • Jaki wpływ tzw. VAT Quick Fixes ma na sprzedaż wysyłkową i e-commerce.

Prawnie bezpieczna sprzedaż na Amazon.de – case study & best practices

  • Jakie obowiązki prawne mają sprzedawcy na Amazon.de.
  • Co to jest Abmahnung/upomnienie i jak go uniknąć? (Case Study)
  • Jaka jest odpowiedzialność prawna za treść cudzego listingu.
  • Jak prawnie sprawdzić produkt przed wprowadzeniem do oferty – best practices.

Analiza konkurencji na Amazonie.

  • Jak weryfikować co dokładnie robi nasza konkurencja.
  • Jakie są konkretne sposoby analizy działań innych sprzedawców.
  • Jak wyciągać wnioski i analizować dane aby wspierało to nasze działania

Sprzedaż przez Amazon Prime

  • Cała wiedza na temat programu Amazon Prime z perspektywy Sprzedawcy.
  • Jak korzystać z tego systemu w odniesieniu do sprzedaży w Polsce i z Polski.

To wszystko i wiele więcej już wkrótce! Więcej szczegółów na stronie internetowej!

Dla kogo jest wydarzenie?
Dla CEO / Kadry zarządzającej
Dla Dyrektorów i Managerów sektora Ecommerce
Dla Resellerów
Dla Sektora Private Labellingu
Dla Producentów
Dla Dystrybutorów
Dla Właścicieli Marek

Marketplace Academy to więcej niż Ecommerce.
To cała dostępna na polskim rynku wiedza o tym jak globalnie skalować sprzedaż na marketplace’ach całego Świata.

Więcej informacji na stronie:
www.marketplaceacademy.eu


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę