Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Zarejestruj się:
👉 http://sempai.link/InCommerce-2021

Więcej informacji
👉 http://incommerce.camp/online/

Serwujemy prawdziwe mięcho o sprzedaży w internecie!

Już 15 czerwca odbędzie się kolejny, już 17. InCommerce – po raz drugi w formie ONLINE!

Motyw przewodni najbliższej edycji to KLIENTOCENTRYCZNOŚĆ – czyli zaproszeni eksperci opowiedzą o tym, jak budować e-sprzedaż, wychodząc OD i DO użytkownika.

Zakres tematyczny najbliższego spotkania?
✅SXO ✅ Marketing Automation ✅ Customer Care ✅ Google Analytics 4 ✅ System oceny e-sklepów na Facebooku ✅ Budowanie lojalności ✅ Platformy e-commerce

Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu – ZERO teorii, sama praktyczna e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży!

Na konferencję wstęp jest bezpłatny – aby wziąć w niej udział, zostaw swój adres e-mail w formularzu rejestracyjnym:
👉 http://sempai.link/InCommerce-2021

Na podany adres prześlemy w dniu eventu link do strony ze streamem.

PROGRAM:
W planie jest aż 9 mocnych prezentacji z zakresu rozwijania e-sprzedaży w oparciu o użytkownika:

1. GOOGLE ANALYTICS 4 – POZNAJ 5 ETAPÓW SKUTECZNEGO WDROŻENIA NARZĘDZIA
Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai

2. TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE
Karolina Zabawska, CMO Sfmeble.pl

3. MULTIKANAŁOWOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA – ZOBACZ JAK ROBIĄ TO INNI
Łukasz Hardek, Customer Success Coordinator w THULIUM

4. CO TO JEST SXO – SEARCH EXPERIENCE OPTIMIZATION OD A DO Z
Piotr Skowroński, Senior SEO Specialist w Sempai

5. E-COMMERCE NAPĘDZANY SPOŁECZNOŚCIĄ NA PRZYKŁADZIE TANIAKSIAZKA.PL
Rafał Jackiewicz, Dyrektor ds. Strategii i Budowania Wartości Klienta w Glosel

6. POD PRĄD Z INNOGY – SPRZEDAŻ W NAPIĘCIU PANDEMII
Benedykt Protasiuk, Head of SEO w Sempai

7. JAK ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW TWOJEGO ECOMMERCE DZIĘKI KOMUNIKACJI I AUTOMATYZACJI
Paulina Stężowska, Customer Success Specialist w edrone

8. TEMAT OGŁOSIMY JUŻ WKRÓTCE
Łukasz Plutecki, CEO Atomstore

9. NOWY SYSTEM OCENY SKLEPÓW INTERNETOWYCH NA FACEBOOKU, BAZUJĄCY NA DOŚWIADCZENIU KLIENTA PO ZAKUPIE W SKLEPIE
Karolina Margasińska, Facebook Ads Specialist w Sempai

Patroni medialni:
IAB Polska, Sprawny Marketing, Marketer+, Online Marketing Magazyn, E-commerce w Praktyce, E-commerce & Digital Marketing

Organizatorzy:
Sempai, AtomStore

Partnerzy merytoryczni:
Edrone, Thulium, Glosel | Tania Książka | Bee, Sfmeble.pl


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę