Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Pierwsza edycja Forum e-Commerce w Sektorze Usług odbędzie się 6-7 listopada 2018 roku w Warszawie.

W konferencji weźmie udział około 100 specjalistów, managerów oraz dyrektorów zajmujących się sprzedażą usług online. Program powstał na podstawie rozmów z praktykami sprzedaży online w sektorze usług i jest uszczegółowioną kontynuacją sesji poświęconej sektorowi usług Retail Channel 360. Konferencja będzie prowadzone przez czternastu ekspertów e-commerce.

Spotkanie dedykowane jest szeroko pojętej branży usług skoncentrowanej na rozwoju i optymalizacji sprzedaży online. Podjęte zostaną kwestie strategii działań operacyjnych, dobrych i złych wzorców akwizycji, utrzymania klienta, czynników zwiększających konwersję,  działań związanych z UX i wygodą użytkownika oraz szerokiego spektrum możliwości współpracy ze startupami i innowatorami. Całość programu oparta jest na analizie konkretnych przykładów funkcjonujących systemów.

Uczestnicy staną przed wyzwaniem rozwiązania obecnie najtrudniejszych branżowych problemów
m. in.: jak odnieść się do Conversational Commerce, czyli kolejnego trendu – albo może buzzworda, dlaczego UX stanowi kluczowy czynnik przyciągania i zatrzymania klientów – jak go rozwijać, jak skutecznie komunikować trudne usługi oraz jak wprowadzać nowe usługi do wirtualnego świata. W trakcie trwania konferencji odbędą się trzy dyskusje panelowe i trzy dyskusje w grupach tematycznych.

W programie prelekcje m. in.: Rola sprzedaży e-commerce w organizacji – jak on-line ma współgrać z off-line – case study Alior Bank, Sprzedaż usług on-line – nauki z rynku finansowego case study PZU, ING Bank Śląski, BGŻ BNP Paribas oraz Jak sprzedawać usługi w sieci case study Grupa Cyfrowy Polsat. W ciągu dwóch dni konferencji odbędzie się ponad 12 prelekcji zakończonych otwartą formułą pytań i odpowiedzi. Konferencja będzie miała charakter networkingowy sprzyjający tworzeniu się silnych więzi biznesowych opartych na wymianie doświadczeń.

Wystąpienia prelegentów Forum poddane są ocenie uczestników w formie ankiety i opinii. Wyniki ankiety udostępnione będą na stronie konferencji dwa tygodnie po wydarzeniu. Więcej informacji na stronie http://eservices-forum.com .  Pytania lub sugestie dotyczące konferencji można kierować do Katarzyny Klimkiewicz – Program & Conferences Design Director w Blue Business Media.


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę