Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

E-commerce jest w ostatnich latach bardzo dynamicznie rozwijającym się kanałem dystrybucji. Nieograniczony dostęp do sieci i tym samym informacji wpływa na zmianę oczekiwań i przyzwyczajeń zakupowych klientów.
Informatyzacja wielu aspektów naszego życia i właściwie wszechobecny dostęp do internetu spowodowały także zmianę przyzwyczajeń zakupowych. Wybieramy zakupy przez Internet ze względu na oszczędność czasu, wygodę oraz prostą ścieżkę płatności. Aktualnie największym wyzwaniem w handlu elektronicznym jest sztuka wyłowienia klienta docelowego.

Największą trudność stanowi zachęcenie klienta do zakupu i zatrzymanie go. Współczesny klient wymaga nie tylko sprawnie przeprowadzonej transakcji i szybkiej przesyłki, ale również natychmiastowej odpowiedzi na zadane pytania i kompetentnej pomocy przy rozwiązywaniu sygnalizowanych problemów.

Podczas konferencji wskażemy:

  • Na co zwrócić uwagę oceniając kondycję rynku e-commerce
  • Co pomaga zwiększyć zawartość koszyka
  • Czym się kierować przy wyborze partnera w obszarze dostaw przesyłek
  • Kto potrzebuje i kiedy warto stosować fullfilment
  • Jak sztuczna inteligencja i chmura obliczeniowa zmieniają rynek
  • Jak zaskoczyć konsumenta – nowe sposoby dotarcia.

Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę