Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Content marketing dynamicznie rozwija się na naszym kraju. Według ostatniego raportu IAB Polska, ponad 80% badanych firm wykorzystuje marketing treści w swoich działaniach marketingowych. Na rynku B2B wykorzystanie content marketingu deklaruje ponad 90% przedsiębiorstw. Jednocześnie sprzedaż business-to-bussines to jedno z trudniejszych wyzwań jakie można postawić przed marketerem.

Umiejętność skonstruowania strategii content marketingowej, a następnie jej realizacja dla klientów B2B wymaga odpowiednich kompetencji. Podczas szkolenia „Content marketing dla B2B” omówione zostanie pięć obszarów, które te umiejętności doskonale uzupełniają.

Szkolenie „Content marketing dla B2B” odpowie na Twoje pytania dotyczące m.in.:

  • jak pisać dla B2B, by nie tworzyć tekstu reklamowego, a pożądane treści
  • jak zaplanować kampanię lead nurturingową za pomocą e-mail marketingu
  • jak opracować strategię SEO dla content marketingu
  • jak zgodnie z prawem, ale efektywnie, zbierać leady za udostępniony content
  • jak oceniać efekty działań contentowych

Szkolenie Content Standard „Content marketing dla B2B” odbędzie się 27 listopada 2018 w Centrum Konferencyjne Golden Floor Tower w Warszawie. Organizatorem szkolenia jest ContentHouse.

Szkolenia wyróżnia przede wszystkim dobór prowadzących. Na październikową edycję zaproszonych zostało pięciu ekspertów z różnych dziedzin, które są elementami kompleksowego podejścia do content marketingu. Uczestników szkolić będą: Michał Grzebyk (PR&Content Marketing Manager ContentHouse), Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk (radca prawny w MyLo), Marcin Kociuba (Strategy Manager w FreshMail), Albert Czajkowski (Co-founder Semanticad) oraz Mateusz Muryjas (CEO Analityczny).

Szkolenie „Content marketing dla B2B” objęte jest akredytacją DIMAQ – pierwszego programu weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Patronami merytorycznymi szkoleń są: Izba Gospodarki Elektronicznej oraz Business Centre Club Loża Częstochowska.

E-commerce w Praktyce jest patronem medialnym wydarzenia.

 


Zobacz również inne wydarzenia:

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę