Redakcja Michał Dobicki (GOMEZ): Niemcy i Włochy to wymagające rynki, ale przygotowaliśmy kompleksową ofertę Paweł Fornalski Cross-border szansą na zwiększenie sprzedaży online w 2022 roku Łukasz Dwulit W jaki sposób zachodnie marki powinny angażować chińskich klientów w świecie covidowym Justyna Grzyl Rola płatności online w rozwijaniu sprzedaży transgranicznej Redakcja Zobacz nagranie z webinaru: „Nie tylko Amazon, dowiedz się, jak sprzedawać na 30 wiodących marketplace’ach” Anna Wilma Łukasz Bojar (Senetic): Nieustannie przekraczać lokalne standardy w każdym regionie świata Łukasz Dwulit Jak rozpieścić chińskich konsumentów Marcin Bosacki Jak Coupang stał się Amazonem Korei Południowej Łukasz Dwulit No fans, no markets. O ekonomii fanów w Chinach Piotr Podlaś Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 1. Przewodnik dla producentów Konrad Zach Do odważnych świat należy – w e-commerce również! Piotr Karwatka Global rollout w e-commerce. Jak przygotować się do wejścia na rynek międzynarodowy Krystian Kucharski Google Market Finder krok po kroku – jak skalować e-commerce na rynkach międzynarodowych Redakcja Czy transport paletowy do klientów w Unii można zautomatyzować? Redakcja Bezpłatny e-book dla e-commerce! Jak przygotować się do ekspansji zagranicznej? Redakcja Sprzedajesz do Niemiec? Pamiętaj o zmianie prawa podatkowego Redakcja Sprzedajesz lub chcesz sprzedawać w Niemczech? Pamiętaj o zaświadczeniu zgodnym z § 22f UStG! Wojciech Zarzeka Przesyłki poza utartym szlakiem, czyli jak wysyłać paczki do wszystkich krajów świata. Część 2. Ograniczenia i obowiązki w handlu bez granic Przemysław Pasek Obyś żył w ciekawych czasach. Najważniejsze e-trendy roku 2019 Konrad Caban 12 pułapek ekspansji zagranicznej