Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Numer 2(5) kwiecień-czerwiec 2019

Liczba stron: 112

Temat numeru: Strategia omnichannelowa

  • jakiego doświadczenia z zakupów oczekują od marek kluczowe obecnie grupy zakupowe,
  • jak zapewnić spójność wartości i komunikacji,
  • kiedy mówi się do zupełnie różnych ludzi,
  • za pomocą jakich narzędzi usuwać bariery zakupowe w handlu internetowym i nakłaniać klienta do zakupu,
  • jakie kroki podjąć, żeby wdrożyć strategię omnichannelową,
  • jakie kompetencje musi mieć Twój zespół, żeby wdrożenie omnichannelu się powiodło,
  • jak sprawdzić, czy wdrożenie wszechkanałowości idzie w dobrym kierunku,
  • czym jest wysiłek w kontekście sklepu internetowego,
  • jakie jest antidotum na kryzys lojalności w e-commerce,
  • jak rozwiązania omnichannelowe minimalizują wysiłek klienta,
  • jak zbudować spójny i kompletny profil klienta, dzięki któremu wypracujesz zysk.

Ponadto numer zawiera dodatek specjalny „Jak usprawnić proces zakupowy w e-sklepie”, z którego dowiesz się m.in.:

  • jak prowadzić analitykę na potrzeby optymalizacji konwersji,
  • co zrobić, żeby klienci nie rezygnowali z zakupów w e-sklepie,
  • jakich błędów unikniesz dzięki wprowadzeniu szybkich płatności w koszyku,
  • jak usprawnić zakupy mobilne w 26 krokach,
  • jakie narzędzia warto wykorzystać do badania zachowań konsumentów w sklepie internetowym i do optymalizacji ścieżki zakupowej,
  • jak przekuć zaufanie klienta na zaangażowanie.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę