Numer 1 (4) styczeń-marzec 2019
Temat numeru: Sprzedaż transgraniczna online
Liczba stron: 90
- jakie są obecnie największe przeszkody w sprzedaży cross-border,
- od czego zacząć przygodę z e-handlem transgranicznym,
- jak zaplanować i prowadzić sprzedaż międzynarodową online,
- jakie są najważniejsze kwestie, o których należy pamiętać podczas planowania ekspansji zagranicznej,
- jakie są najpopularniejsze kierunki sprzedaży transgranicznej,
- jak ocenić atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu,
- czy sprzedając poza Polską warto udawać biznes lokalny,
- jakiego języka używać w sklepie i na jakim poziomie ustalić ceny,
- jakie formy płatności i opcje dostawy zaoferować klientom,
- jak radzić sobie z zagranicznym prawem i zagranicznymi podatkami,
- jakie narzędzia marketingowe warto wykorzystać, planując ekspansję na zagraniczne rynki,
- jak pokonać barierę językową i zyskać klientów za granicą,
- jak wybrać firmę spedycyjną, która dostarczy produkty z Twojego e-sklepu za granicę,
- co należy uwzględnić w kalkulacji kosztów wysyłki zagranicznej,
- na jakie kierunki warto uważać podczas planowania wysyłek zagranicznych i dlaczego,
- jakie korzyści wynikają z obrania kierunku wschodniego w ekspansji zagranicznej,
- jak zacząć sprzedaż na eBayu, Amazonie, AliExpress, Alibabie, Zalando czy Allegro,
- jak jednocześnie prowadzić e-sklep w Polsce i konkurować ofertą na Amazonie,
- co zrobić, żeby obniżyć ryzyko związane z ekspansją e-sklepu na nowe rynki,
- jakich błędów się wystrzegać sprzedając poza Polską,
- jakie rozwiązania się sprawdzają w sprzedaży cross-border.