Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Numer 1(4) styczeń-marzec 2019

Liczba stron: 90

Temat numeru: Sprzedaż transgraniczna online

  • jakie są obecnie największe przeszkody w sprzedaży cross-border,
  • od czego zacząć przygodę z e-handlem transgranicznym,
  • jak zaplanować i prowadzić sprzedaż międzynarodową online,
  • jakie są najważniejsze kwestie, o których należy pamiętać podczas planowania ekspansji zagranicznej,
  • jakie są najpopularniejsze kierunki sprzedaży transgranicznej,
  • jak ocenić atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu,
  • czy sprzedając poza Polską warto udawać biznes lokalny,
  • jakiego języka używać w sklepie i na jakim poziomie ustalić ceny,
  • jakie formy płatności i opcje dostawy zaoferować klientom,
  • jak radzić sobie z zagranicznym prawem i zagranicznymi podatkami,
  • jakie narzędzia marketingowe warto wykorzystać, planując ekspansję na zagraniczne rynki,
  • jak pokonać barierę językową i zyskać klientów za granicą,
  • jak wybrać firmę spedycyjną, która dostarczy produkty z Twojego e-sklepu za granicę,
  • co należy uwzględnić w kalkulacji kosztów wysyłki zagranicznej,
  • na jakie kierunki warto uważać podczas planowania wysyłek zagranicznych i dlaczego,
  • jakie korzyści wynikają z obrania kierunku wschodniego w ekspansji zagranicznej,
  • jak zacząć sprzedaż na eBayu, Amazonie, AliExpress, Alibabie, Zalando czy Allegro,
  • jak jednocześnie prowadzić e-sklep w Polsce i konkurować ofertą na Amazonie,
  • co zrobić, żeby obniżyć ryzyko związane z ekspansją e-sklepu na nowe rynki,
  • jakich błędów się wystrzegać sprzedając poza Polską,
  • jakie rozwiązania się sprawdzają w sprzedaży cross-border.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę