Numer 4 (11) październik-grudzień 2020
Temat numeru: Piki i spadki sprzedaży w e-commerce
Liczba stron: 110
- jak odpowiednio przygotować e-commerce do nawału zamówień i wysyłek, przy których szczególnie liczą się terminy dostaw,
- jakie wdrożyć procedury awaryjne na wypadek prawdziwej klęski urodzaju,
- jakie działania warto wykonać w okresie przygotowawczym do sezonu,
- jak skutecznie zarządzać zasobami, aby zwiększyć efektywność sklepu internetowego,
- jak wykorzystać technologie marketing automation do obsługi pików sprzedażowych i które narzędzia warto wyłączyć na czas pików,
- jak radzić sobie ze zwiększającą się liczbą zapytań od klientów,
- jak zorganizować proces obsługi klienta w e-commerce,
- jak opracować strategię sezonowego SEO w e-commerce i jakimi narzędziami badać sezonowość witryny i słów kluczowych,
- jak dzięki działaniom mediowym zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym podczas sezonowych spadków, o czym pamiętać przy organizacji „wyjątkowych dni” i tzw. sekretnych wyprzedaży,
- jakiej klasy silnik e-sklepu wybrać, żeby radzić sobie z pikami sprzedażowymi,
- jak na rozwój technologii webowych wpłynęło pojawienie się usługi Elasticsearch,
- jak i jakie rozwiązania IT wykorzystać, aby realizować więcej zamówień w krótszym czasie i bez błędów.