Numer 4 (19) październik-grudzień 2022
Temat numeru: Strategia e-commerce w obliczu recesji + dodatek: Jak ratować porzucone koszyki
Liczba stron: 116
Z „EwP” 19 dowiesz się m.in.:
- jak stworzyć strategię rozwoju e-sklepu i ocenić, czy przyjęte założenia są właściwe,
- jak mądrze i skutecznie reagować na zmiany rynkowe i gospodarcze,
- jakie działania możesz wdrożyć w swoim e-commerce, aby poradzić sobie z kryzysem i obniżoną skłonnością konsumentów do zakupów,
- jak wykorzystać dane Google’a do opracowania strategii sklepu internetowego,
- jak rozwiązania technologiczne wspierają rozwój i realizację celów strategicznych,
- jakie są krótko- i długoterminowe metody zwiększania przychodu e-commerce,
- jak planować wydatki na marketing w czasie recesji,
- jak optymalizować ofertę w różnych typach e-sklepów,
- jak przeprowadzić audyt logistyki, ocenić przyjęte rozwiązania i ograniczyć koszty,
- dlaczego warto wdrożyć strategię cross-border i jakie są etapy planowania ekspansji zagranicznej,
- jak przygotować się do rozpoczęcia sprzedaży na rynku czeskim,
- w jaki sposób wykorzystywać dane cyfrowe o klientach do personalizacji oferty i poprawy konwersji,
- czym jest voice commerce i jak zrewolucjonizuje obsługę kupujących w e-sklepach.
- jakie są najczęstsze przyczyny porzucania koszyków,
- jak przekonać klienta, aby powrócił do sklepu i sfinalizował transakcję,
- jak ratować porzucone koszyki za pomocą wiadomości tekstowych,
- jak skrócić ścieżkę zakupową i domknąć sprzedaż, zanim klient porzuci koszyk,
- jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków za pomocą rozwiązań w obszarze płatności,
- jak nowoczesne technologie mogą pomóc w odzyskiwaniu porzuconych koszyków