Partner serwisu:

Numer 4 (19) październik-grudzień 2022

Numer 4 (19) październik-grudzień 2022

Temat numeru: Strategia e-commerce w obliczu recesji + dodatek: Jak ratować porzucone koszyki

Liczba stron: 116

Z „EwP” 19 dowiesz się m.in.:
  • jak stworzyć strategię rozwoju e-sklepu i ocenić, czy przyjęte założenia są właściwe,
  • jak mądrze i skutecznie reagować na zmiany rynkowe i gospodarcze,
  • jakie działania możesz wdrożyć w swoim e-commerce, aby poradzić sobie z kryzysem i obniżoną skłonnością konsumentów do zakupów,
  • jak wykorzystać dane Google’a do opracowania strategii sklepu internetowego,
  • jak rozwiązania technologiczne wspierają rozwój i realizację celów strategicznych,
  • jakie są krótko- i długoterminowe metody zwiększania przychodu e-commerce,
  • jak planować wydatki na marketing w czasie recesji,
  • jak optymalizować ofertę w różnych typach e-sklepów,
  • jak przeprowadzić audyt logistyki, ocenić przyjęte rozwiązania i ograniczyć koszty,
  • dlaczego warto wdrożyć strategię cross-border i jakie są etapy planowania ekspansji zagranicznej,
  • jak przygotować się do rozpoczęcia sprzedaży na rynku czeskim,
  • w jaki sposób wykorzystywać dane cyfrowe o klientach do personalizacji oferty i poprawy konwersji,
  • czym jest voice commerce i jak zrewolucjonizuje obsługę kupujących w e-sklepach.
W dodatku o ratowaniu porzuconych koszyków przeczytasz m.in.:
  • jakie są najczęstsze przyczyny porzucania koszyków,
  • jak przekonać klienta, aby powrócił do sklepu i sfinalizował transakcję,
  • jak ratować porzucone koszyki za pomocą wiadomości tekstowych,
  • jak skrócić ścieżkę zakupową i domknąć sprzedaż, zanim klient porzuci koszyk,
  • jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków za pomocą rozwiązań w obszarze płatności,
  • jak nowoczesne technologie mogą pomóc w odzyskiwaniu porzuconych koszyków