Numer 4 (15) październik-grudzień 2021
Temat numeru: Analityka w e-commerce
Liczba stron: 94
- jakie dane warto analizować w sklepie internetowym, aby zwiększyć zyski,
- jak szybko znaleźć słabe punkty sklepu internetowego i je wyeliminować,
- jakie są najczęstsze błędy w konfiguracji Google Analytics w sklepach internetowych,
- co robić, żeby wyeliminować czynniki zniekształcające dane w GA,
- jak pozbyć się rozbieżności między danymi z Analytics i CRM sklepu,
- jak właściwie wyznaczać KPI w e-commerce i przekładać je na cele biznesowe i działania,
- konwersje i mikrokonwersje – jakie akcje odwiedzających e-sklep warto śledzić i jak to robić,
- dlaczego w analizie e-commerce warto wykorzystywać wskaźniki PACoS, ACoS, TACoS i w jaki sposób mogą Ci one pomóc skalować sklep internetowy,
- Google Analytics, Google Data Studio, Google Ads – jakie dodatkowe narzędzia poza GA warto wykorzystać w pracy nad analizą danych,
- czym jest business intelligence i jak dzięki niemu usprawnić e-commerce,
- jak czytać ludzi, a nie wykresy – czyli skąd wiedzieć, czego tak naprawdę chcą Twoi klienci,
- jak zmierzyć efektywność działań reklamowych na YouTubie,
- jak wyznaczyć i zwiększyć wartość klienta w B2B,
- na czym polega specjalizacja w e-commerce i jak wyróżnić się na rynku,
- co robić, żeby zabezpieczyć się przed sprzedażą ponad stan.