Partner serwisu:

Numer 4 (15) październik-grudzień 2021

Numer 4 (15) październik-grudzień 2021

Temat numeru: Analityka w e-commerce

Liczba stron: 94

Z „EwP” 15 dowiesz się m.in.:
  • jakie dane warto analizować w sklepie internetowym, aby zwiększyć zyski,
  • jak szybko znaleźć słabe punkty sklepu internetowego i je wyeliminować,
  • jakie są najczęstsze błędy w konfiguracji Google Analytics w sklepach internetowych,
  • co robić, żeby wyeliminować czynniki zniekształcające dane w GA,
  • jak pozbyć się rozbieżności między danymi z Analytics i CRM sklepu,
  • jak właściwie wyznaczać KPI w e-commerce i przekładać je na cele biznesowe i działania,
  • konwersje i mikrokonwersje – jakie akcje odwiedzających e-sklep warto śledzić i jak to robić,
  • dlaczego w analizie e-commerce warto wykorzystywać wskaźniki PACoS, ACoS, TACoS i w jaki sposób mogą Ci one pomóc skalować sklep internetowy,
  • Google Analytics, Google Data Studio, Google Ads – jakie dodatkowe narzędzia poza GA warto wykorzystać w pracy nad analizą danych,
  • czym jest business intelligence i jak dzięki niemu usprawnić e-commerce,
  • jak czytać ludzi, a nie wykresy – czyli skąd wiedzieć, czego tak naprawdę chcą Twoi klienci,
  • jak zmierzyć efektywność działań reklamowych na YouTubie,
  • jak wyznaczyć i zwiększyć wartość klienta w B2B,
  • na czym polega specjalizacja w e-commerce i jak wyróżnić się na rynku,
  • co robić, żeby zabezpieczyć się przed sprzedażą ponad stan.