Numer 4 (27) październik-grudzień 2024

Numer 4 (27) październik-grudzień 2024

Temat numeru: Nowoczesny CX w e-commerce. Jak skutecznie zarządzać doświadczeniem i obsługą klienta

Liczba stron: 140

Z „E-commerce w Praktyce” nr 4 (27) 2024 dowiesz się m.in.:
  • jak skutecznie zarządzać doświadczeniem (CX) i obsługą klienta w e-commerce,
  • jakich doświadczeń i jakiej jakości obsługi oczekują od e-sklepów klienci,
  • jakie są największe wyzwania obsługi klienta i jak sobie z nimi radzić,
  • z jakich narzędzi i technologii korzystać w obsłudze klienta,
  • jakimi KPI mierzyć jakość obsługi klienta i pracę działów customer service,
  • jak komunikację z użytkownikiem uczynić elementem USP,
  • jak zdefiniować w firmie standard obsługi klienta (SLA),
  • w jaki sposób efektywnie i zgodnie z prawem pozyskiwać opinie kupujących,
  • jak wykorzystać PIM do poprawy obsługi klientów oraz zwiększenia sprzedaży,
  • jak AI i inne innowacje wspierają komunikację z klientami w e-commerce B2B,
  • jak dzięki działaniom contentowym, SEO i UX poprawić prezentację produktów na stronach.
  • jak efektywnie i z głową wykorzystać rich content w e-commerce,
  • jak w prosty sposób zoptymalizować kampanie SMS w swoim e-sklepie i jakie kluczowe działania warto przeprowadzić na zakończenie roku z wykorzystaniem komunikacji SMS,
  • jakie konsekwencje grożą e-sklepom za niedostosowanie się do wymogów dotyczących dostępności i co na pewno musisz zrobić po 28 czerwca 2025 r.,
  • jak skutecznie i z uniknięciem błędów przygotować budżet na 2025 r. i jak nie pominąć założonego celu i przyjętej strategii.