Numer 4 (23) wrzesień-październik 2023

Numer 4 (23) wrzesień-październik 2023

Temat numeru: Data-driven e-commerce

Liczba stron: 116

Z „EwP” 23 dowiesz się m.in.:
  • skąd pozyskać i jak wykorzystać dane o kliencie w małym sklepie internetowym,
  • jak segmentować klientów za pomocą danych sprzedażowych,
  • czym jest MVP i kiedy warto zastosować to podejście w e-commerce,
  • jak zaprojektować ścieżkę klienta – od poznania marki do konwersji – dzięki danym,
  • jak poradzić sobie z fragmentacją danych w e-commerce,
  • jak przeanalizować dane i zbudować strategię content marketingową e-sklepu,
  • jaka jest rola danych w strategii marketingowej Amazon Ads,
  • jak działa atrybucja oparta na danych w Google Analytics 4,
  • jak przeprowadzić audyt cookies w e-commerce,
  • jak przygotować się na świat bez ciasteczek,
  • jak stworzyć kampanie shoppingowe Google Ads na Black Week i Q4,
  • jak zwiększyć skuteczność reklam Allegro Ads,
  • jak zmaksymalizować sprzedaż w szczycie sezonu w e-commerce.