Numer 4 (23) wrzesień-październik 2023
Temat numeru: Data-driven e-commerce
Liczba stron: 116
- skąd pozyskać i jak wykorzystać dane o kliencie w małym sklepie internetowym,
- jak segmentować klientów za pomocą danych sprzedażowych,
- czym jest MVP i kiedy warto zastosować to podejście w e-commerce,
- jak zaprojektować ścieżkę klienta – od poznania marki do konwersji – dzięki danym,
- jak poradzić sobie z fragmentacją danych w e-commerce,
- jak przeanalizować dane i zbudować strategię content marketingową e-sklepu,
- jaka jest rola danych w strategii marketingowej Amazon Ads,
- jak działa atrybucja oparta na danych w Google Analytics 4,
- jak przeprowadzić audyt cookies w e-commerce,
- jak przygotować się na świat bez ciasteczek,
- jak stworzyć kampanie shoppingowe Google Ads na Black Week i Q4,
- jak zwiększyć skuteczność reklam Allegro Ads,
- jak zmaksymalizować sprzedaż w szczycie sezonu w e-commerce.