Numer 3 (18) lipiec-wrzesień 2022
Temat numeru: Skuteczna promocja i reklama e-commerce w social mediach + dodatek: Migracja e-sklepu
Liczba stron: 108
- jak strategicznie podejść do social mediów i wykorzystać je do realizacji celów e-sklepu,
- jak konstruować komunikaty reklamowe pod kątem specyfiki platformy społecznościowej,
- jak wykorzystywać w komunikacji socialmediowej RTM, filtry, nakładki, evergreen content oraz recykling treści,
- jak przyjmować płatności online za sprzedaż produktów i usług w social mediach,
- jak zaprojektować perfekcyjny lejek sprzedażowy na Facebooku,
- jak usprawnić zarządzanie kampaniami Facebook Ads,
- jak skalować kampanie Facebook Ads i zwiększać wydatki na reklamę,
- automatycznie czy ręcznie – jak właściwie optymalizować kampanie na Facebooku,
- jak przeprowadzić audyt konta reklamowego na Facebooku, które obsługuje agencja socialmediowa,
- jak wykorzystać Google Analytics do analizy działań na Facebooku,
- jak efektywnie wykorzystywać YouTube’a do promocji sklepu internetowego i zwiększenia sprzedaży online,
- jak zgodnie z prawem reklamować produkty na live’ach, finalizować sprzedaż oraz prowadzić działania posprzedażowe.
- w jakim momencie przeprowadzić migrację e-sklepu, aby była ona najbardziej korzystna i efektywna,
- co zweryfikować po zakończeniu migracji e-commerce,
- jak mądrze wybrać nowy silnik e-sklepu do ekspansji międzynarodowej,
- jak skutecznie przeprowadzić migrację SEO sklepu internetowego,
- jak pod kątem prawnym zabezpieczyć się przed nieprzewidzianymi sytuacjami podczas migracji i opóźnieniami spowodowanymi przez firmę wdrożeniową.