Numer 3 (18) lipiec-wrzesień 2022

Numer 3 (18) lipiec-wrzesień 2022

Temat numeru: Skuteczna promocja i reklama e-commerce w social mediach + dodatek: Migracja e-sklepu

Liczba stron: 108

Z „EwP” 18 dowiesz się m.in.:
  • jak strategicznie podejść do social mediów i wykorzystać je do realizacji celów e-sklepu,
  • jak konstruować komunikaty reklamowe pod kątem specyfiki platformy społecznościowej,
  • jak wykorzystywać w komunikacji socialmediowej RTM, filtry, nakładki, evergreen content oraz recykling treści,
  • jak przyjmować płatności online za sprzedaż produktów i usług w social mediach,
  • jak zaprojektować perfekcyjny lejek sprzedażowy na Facebooku,
  • jak usprawnić zarządzanie kampaniami Facebook Ads,
  • jak skalować kampanie Facebook Ads i zwiększać wydatki na reklamę,
  • automatycznie czy ręcznie – jak właściwie optymalizować kampanie na Facebooku,
  • jak przeprowadzić audyt konta reklamowego na Facebooku, które obsługuje agencja socialmediowa,
  • jak wykorzystać Google Analytics do analizy działań na Facebooku,
  • jak efektywnie wykorzystywać YouTube’a do promocji sklepu internetowego i zwiększenia sprzedaży online,
  • jak zgodnie z prawem reklamować produkty na live’ach, finalizować sprzedaż oraz prowadzić działania posprzedażowe.
W dodatku o migracji e-sklepu przeczytasz m.in.:
  • w jakim momencie przeprowadzić migrację e-sklepu, aby była ona najbardziej korzystna i efektywna,
  • co zweryfikować po zakończeniu migracji e-commerce,
  • jak mądrze wybrać nowy silnik e-sklepu do ekspansji międzynarodowej,
  • jak skutecznie przeprowadzić migrację SEO sklepu internetowego,
  • jak pod kątem prawnym zabezpieczyć się przed nieprzewidzianymi sytuacjami podczas migracji i opóźnieniami spowodowanymi przez firmę wdrożeniową.
W inspirującej rozmowie o pracy w e-handlu opowiada Wojciech Tomaszewski, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i e-commerce Answear.com.