Numer 3 (14) lipiec-wrzesień 2021
Temat numeru: Sprzedaż na marketplace’ach + efektywny budżet
Liczba stron: 116
- jakie dane należy przeanalizować przed wejściem na marketplace,
- jakie narzędzia warto wykorzystywać do analizy sprzedaży na platformach,
- jak skutecznie sprzedawać na Allegro i poprawnie przeprowadzić audyt aukcji,
- jakie strategie stosują liderzy kategorii,
- ile wynoszą stałe koszty sprzedaży oraz prowizje na Amazonie i eBayu oraz jak można je zmniejszyć,
- jak pogodzić sprzedaż w sklepie internetowym z obecnością na marketplace’ach,
- jakie są główne warunki i wyzwania skutecznej obsługi logistycznej na marketplace’ach,
- na jakich europejskich platformach sprzedażowych warto być obecnym (poza Amazonem).
- jak z głową wyznaczać budżet sklepu internetowego,
- jakie wskaźniki warto śledzić, żeby kontrolować rentowność biznesu,
- w jakie pułapki można wpaść przy planowaniu i monitorowaniu budżetu i co zrobić, aby ich uniknąć,
- jak reagować, kiedy realizacja celu budżetowego jest zagrożona,
- w jakim modelu atrybucji rozliczać się w zależności od prowadzonych działań,
- jak śledzić różne źródła przeplatające się na ścieżce konwersji,
- jak najlepiej podejść do oszacowania budżetu na uruchomienie i rozbudowę sklepu.