Numer 3(14) lipiec-wrzesień 2021

Numer 3(14) lipiec-wrzesień 2021

Temat numeru: Sprzedaż na marketplace’ach + efektywny budżet

Liczba stron: 116

Z tematu numeru dowiesz się m.in.:
  • jakie dane należy przeanalizować przed wejściem na marketplace,
  • jakie narzędzia warto wykorzystywać do analizy sprzedaży na platformach,
  • jak skutecznie sprzedawać na Allegro i poprawnie przeprowadzić audyt aukcji,
  • jakie strategie stosują liderzy kategorii,
  • ile wynoszą stałe koszty sprzedaży oraz prowizje na Amazonie i eBayu oraz jak można je zmniejszyć,
  • jak pogodzić sprzedaż w sklepie internetowym z obecnością na marketplace’ach,
  • jakie są główne warunki i wyzwania skutecznej obsługi logistycznej na marketplace’ach,
  • na jakich europejskich platformach sprzedażowych warto być obecnym (poza Amazonem).
Z dodatku o efektywnym budżecie dowiesz się m.in.:
  • jak z głową wyznaczać budżet sklepu internetowego,
  • jakie wskaźniki warto śledzić, żeby kontrolować rentowność biznesu,
  • w jakie pułapki można wpaść przy planowaniu i monitorowaniu budżetu i co zrobić, aby ich uniknąć,
  • jak reagować, kiedy realizacja celu budżetowego jest zagrożona,
  • w jakim modelu atrybucji rozliczać się w zależności od prowadzonych działań,
  • jak śledzić różne źródła przeplatające się na ścieżce konwersji,
  • jak najlepiej podejść do oszacowania budżetu na uruchomienie i rozbudowę sklepu.