Numer 3 (22) lipiec-sierpień 2023
Temat numeru: UX i psychologia klienta
Liczba stron: 108
- jak samodzielnie przeprowadzić audyt UX krok po kroku, znaleźć słabe punkty e-commerce i je usprawnić,
- które techniki łączyć, żeby osiągnąć jak najbardziej kompleksową ocenę użyteczności sklepu,
- dlaczego „najlepsze praktyki” w e-commerce nie zawsze są najlepsze i jak z głową podejść do optymalizacji i testów A/B,
- jak krok po kroku logicznie zbudować́ drzewko kategorii,
- jak poprawić dostępność cyfrową sklepu internetowego,
- jak strategicznie podejść do pricingu w e-handlu,
- jak podnosić ceny, aby nie stracić klientów,
- jakie elementy mają kluczowy wpływ na konwersję płatności w e-commerce,
- jak zwiększyć sprzedaż dzięki funkcjom platformy e-commerce, które są oparte na psychologii konsumenckiej,
- jak za pomocą neurocopywritingu wykorzystać bugi w mózgu,
- jak zidentyfikować i zwalczyć treści niskiej jakości w sklepie internetowym,
- jakie zasady prostego języka poprawią komunikację Twojego e-sklepu,
- jak pozyskiwać i wykorzystywać user-generated content od swoich klientów,
- jakie są najczęstsze błędy konfiguracji Google Analytics 4 pod kątem e-commerce,
- jak wykorzystać dane i emocje do budowania lojalności klientów.