Numer 3 (22) lipiec-sierpień 2023

Numer 3 (22) lipiec-sierpień 2023

Temat numeru: UX i psychologia klienta

Liczba stron: 108

Z „EwP” 22 dowiesz się m.in.:
  • jak samodzielnie przeprowadzić audyt UX krok po kroku, znaleźć słabe punkty e-commerce i je usprawnić,
  • które techniki łączyć, żeby osiągnąć jak najbardziej kompleksową ocenę użyteczności sklepu,
  • dlaczego „najlepsze praktyki” w e-commerce nie zawsze są najlepsze i jak z głową podejść do optymalizacji i testów A/B,
  • jak krok po kroku logicznie zbudować́ drzewko kategorii,
  • jak poprawić dostępność cyfrową sklepu internetowego,
  • jak strategicznie podejść do pricingu w e-handlu,
  • jak podnosić ceny, aby nie stracić klientów,
  • jakie elementy mają kluczowy wpływ na konwersję płatności w e-commerce,
  • jak zwiększyć sprzedaż dzięki funkcjom platformy e-commerce, które są oparte na psychologii konsumenckiej,
  • jak za pomocą neurocopywritingu wykorzystać bugi w mózgu,
  • jak zidentyfikować i zwalczyć treści niskiej jakości w sklepie internetowym,
  • jakie zasady prostego języka poprawią komunikację Twojego e-sklepu,
  • jak pozyskiwać i wykorzystywać user-generated content od swoich klientów,
  • jakie są najczęstsze błędy konfiguracji Google Analytics 4 pod kątem e-commerce,
  • jak wykorzystać dane i emocje do budowania lojalności klientów.