Numer 2 (17) kwiecień-czerwiec 2022

Numer 2 (17) kwiecień-czerwiec 2022

Temat numeru: Zarządzanie magazynem, zapasami i zwrotami + dodatek: E-merchandising i prezentacja oferty

Liczba stron: 104

Z „EwP” 17 dowiesz się m.in.:
  • jak inflacja wpływa na e-commerce i jak przygotować sklep internetowy na to zjawisko oraz jego konsekwencje,
  • jakie raporty i analizy pomogą Ci zarządzać zakupami i zapasami,
  • jak OTIF, GMROII i inne wskaźniki mogą podnieść jakość logistyki magazynowej,
  • co zrobić, żeby usprawnić proces obsługi zwrotów i wyeliminować ich najczęstsze przyczyny,
  • jak mądrze zaprojektować obsługę zwrotów na rynkach zagranicznych,
  • jak x-kom, DrTusz.pl i Kubota zarządzają procesami logistyki magazynowej,
  • jakie narzędzia pomogą Ci analizować ceny, zarządzać listingiem, tworzyć mapy ciepła i personalizacje,
  • czy warto promować całą ofertę, a może lepiej wybrać kilka produktów,
  • jak wykorzystywać analitykę bloga do badania trendów i rozszerzania oferty sklepu internetowego,
  • jak nagrywać lepsze filmy produktowe.
  • co różni Universal Analytics i Google Analytics 4,
  • jakie zmiany należy wprowadzić w e-sklepie w związku z unijną dyrektywą omnibus.
W dodatku o e-merchandising i prezentacji oferty przeczytasz m.in.:
  • w jaki sposób pozycjonować produkty, które interesują klienta,
  • jakie narzędzia pomogą Ci analizować ceny, zarządzać listingiem, tworzyć mapy ciepła i personalizacje,
  • jakie scenariusze personalizacji możesz wykorzystać w swoim e-commerce,
  • na czym polega zasada maksymalnie czterech najpopularniejszych kategorii produktów,
  • czym jest i z jakich działań składa się e-merchandising,
  • jak marka powinna dbać o ekspozycję swoich produktów w e-sklepach,
  • czy warto promować całą ofertę, a może lepiej wybrać kilka produktów,
  • jak wykorzystywać analitykę bloga do badania trendów i rozszerzania oferty sklepu internetowego,
  • jak nagrywać lepsze filmy produktowe.
W inspirującej rozmowie o pracy w e-handlu opowiada Wojciech Tomaszewski, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i e-commerce Answear.com.