Numer 2 (17) kwiecień-czerwiec 2022
Temat numeru: Zarządzanie magazynem, zapasami i zwrotami + dodatek: E-merchandising i prezentacja oferty
Liczba stron: 104
- jak inflacja wpływa na e-commerce i jak przygotować sklep internetowy na to zjawisko oraz jego konsekwencje,
- jakie raporty i analizy pomogą Ci zarządzać zakupami i zapasami,
- jak OTIF, GMROII i inne wskaźniki mogą podnieść jakość logistyki magazynowej,
- co zrobić, żeby usprawnić proces obsługi zwrotów i wyeliminować ich najczęstsze przyczyny,
- jak mądrze zaprojektować obsługę zwrotów na rynkach zagranicznych,
- jak x-kom, DrTusz.pl i Kubota zarządzają procesami logistyki magazynowej,
- jakie narzędzia pomogą Ci analizować ceny, zarządzać listingiem, tworzyć mapy ciepła i personalizacje,
- czy warto promować całą ofertę, a może lepiej wybrać kilka produktów,
- jak wykorzystywać analitykę bloga do badania trendów i rozszerzania oferty sklepu internetowego,
- jak nagrywać lepsze filmy produktowe.
- co różni Universal Analytics i Google Analytics 4,
- jakie zmiany należy wprowadzić w e-sklepie w związku z unijną dyrektywą omnibus.
- w jaki sposób pozycjonować produkty, które interesują klienta,
- jakie narzędzia pomogą Ci analizować ceny, zarządzać listingiem, tworzyć mapy ciepła i personalizacje,
- jakie scenariusze personalizacji możesz wykorzystać w swoim e-commerce,
- na czym polega zasada maksymalnie czterech najpopularniejszych kategorii produktów,
- czym jest i z jakich działań składa się e-merchandising,
- jak marka powinna dbać o ekspozycję swoich produktów w e-sklepach,
- czy warto promować całą ofertę, a może lepiej wybrać kilka produktów,
- jak wykorzystywać analitykę bloga do badania trendów i rozszerzania oferty sklepu internetowego,
- jak nagrywać lepsze filmy produktowe.