Numer 2 (13) kwiecień-czerwiec 2021

Numer 2 (13) kwiecień-czerwiec 2021

Temat numeru: CX i obsługa klienta w e-commerce

Liczba stron: 112

Z lektury dowiesz się m.in.:
  • jak pandemia zmieniła przyzwyczajenia zakupowe Polek i Polaków,
  • jakimi kanałami komunikują się sklepy, a jakie kanały są preferowane przez kupujących online,
  • jakie są typy klientów i jak rozwijać umiejętność aktywnego słuchania,
  • jak reagować w sytuacjach kryzysowych i rozwiązywać problemy, które zdarzają się w codziennej pracy większości sklepów internetowych,
  • jak rozbrajać emocje zdenerwowanych e-klientów, jak zachowywać się podczas przyjmowania skargi, reklamacji lub zwrotu towaru,
  • co zrobić w przypadku zgłoszenia przez nabywcę braków w zamówieniu,
  • jakie kluczowe kompetencje powinni mieć pracownicy obsługi klienta w e-commerce, jak zbudować sprawnie działający zespół obsługujący klienta na pierwszym froncie w sklepie internetowym na przykładzie Chocolissimo,
  • jakie narzędzia i metody warto wykorzystać do projektowania doświadczenia klienta, jak zastosować business model canvas, aby zdobyć serca e-klientów,
  • jak weryfikować za pomocą Google Analytics, co wpływa na CX w e-commerce,
  • jak badać i mierzyć doświadczenia klienta w kontakcie ze sklepem internetowym i czy ich ocena wpływa na konwersję zakupową.