Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Numer 2(13) kwiecień-czerwiec 2021

Liczba stron: 112

Temat numeru: CX i obsługa klienta w e-commerce

Z lektury dowiesz się m.in.:

  • jak pandemia zmieniła przyzwyczajenia zakupowe Polek i Polaków,
  • jakimi kanałami komunikują się sklepy, a jakie kanały są preferowane przez kupujących online,
  • jakie są typy klientów i jak rozwijać umiejętność aktywnego słuchania,
  • jak reagować w sytuacjach kryzysowych i rozwiązywać problemy, które zdarzają się w codziennej pracy większości sklepów internetowych,
  • jak rozbrajać emocje zdenerwowanych e-klientów, jak zachowywać się podczas przyjmowania skargi, reklamacji lub zwrotu towaru,
  • co zrobić w przypadku zgłoszenia przez nabywcę braków w zamówieniu,
  • jakie kluczowe kompetencje powinni mieć pracownicy obsługi klienta w e-commerce,
    jak zbudować sprawnie działający zespół obsługujący klienta na pierwszym froncie w sklepie internetowym na przykładzie Chocolissimo,
  • jakie narzędzia i metody warto wykorzystać do projektowania doświadczenia klienta,
    jak zastosować business model canvas, aby zdobyć serca e-klientów,
  • jak weryfikować za pomocą Google Analytics, co wpływa na CX w e-commerce,
  • jak badać i mierzyć doświadczenia klienta w kontakcie ze sklepem internetowym i czy ich ocena wpływa na konwersję zakupową.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę