Numer 1 (16) styczeń-marzec 2022

Numer 1 (16) styczeń-marzec 2022

Temat numeru: Jak zwiększyć ruch i sprzedaż w 2022 roku + dodatek: Logistyka ostatniej mili

Liczba stron: 100

Z „EwP” 16 dowiesz się m.in.:
  • skąd i jak mądrze pozyskiwać ruch w e-commerce w zależności od rozmiaru biznesu i budżetu,
  • jakie działania podjąć w zależności od typu e-commerce, aby w 2022 r. poprawić widoczność w wyszukiwarce Google,
  • z jakich narzędzi korzystać przy optymalizacji i pozycjonowaniu sklepu internetowego.
  • jaki budżet zaplanować na pozyskiwanie linków w Polsce i za granicą,
  • jakie działania umożliwią odzyskanie uszkodzonych linków,
  • w jaki sposób połączyć działania SEO z UX w sklepie,
  • jak x-kom napędza ruch (i sprzedaż) wydarzeniami (case study),
  • jak zadbać o skuteczność transakcji – zwiększyć sprzedaż bez zwiększania budżetu i ruchu,
  • jak analizować zachowanie użytkowników w sklepie internetowym i na podstawie danych liczbowych znaleźć słabe punkty procesu zakupowego,
  • jakie czynniki przeanalizować, żeby zwiększyć kaloryczność ruchu,
  • po ilu kliknięciach na stronie kategorii lub produktu i po jakim czasie spędzonym w sklepie użytkownik powinien zobaczyć pop-up,
  • jak płatności odroczone zwiększają sprzedaż.
W dodatku o logistyce ostatniej mili przeczytasz m.in.:
  • jak za pomocą dobrej komunikacji budować pozytywny wizerunek marki na ostatnim etapie transakcji,
  • jaka jest optymalna liczba wysyłanych komunikatów,
  • jak wyróżnić swój sklep dopracowanymi wiadomościami transakcyjnymi,
  • jak skutecznie docierać do odbiorców po finalizacji zakupów,
  • jak bezpiecznie pakować zamówienia, żeby ograniczyć ryzyko uszkodzeń,
  • jak radzić sobie z rosnącymi kosztami kartonów i tektury,
  • co robić, kiedy na ostatniej mili coś pójdzie nie tak,
  • przy jakiej wartości zamówienia zasadne jest odbieranie uszkodzonego produktu od klienta.