Numer 1 (16) styczeń-marzec 2022
Temat numeru: Jak zwiększyć ruch i sprzedaż w 2022 roku + dodatek: Logistyka ostatniej mili
Liczba stron: 100
- skąd i jak mądrze pozyskiwać ruch w e-commerce w zależności od rozmiaru biznesu i budżetu,
- jakie działania podjąć w zależności od typu e-commerce, aby w 2022 r. poprawić widoczność w wyszukiwarce Google,
- z jakich narzędzi korzystać przy optymalizacji i pozycjonowaniu sklepu internetowego.
- jaki budżet zaplanować na pozyskiwanie linków w Polsce i za granicą,
- jakie działania umożliwią odzyskanie uszkodzonych linków,
- w jaki sposób połączyć działania SEO z UX w sklepie,
- jak x-kom napędza ruch (i sprzedaż) wydarzeniami (case study),
- jak zadbać o skuteczność transakcji – zwiększyć sprzedaż bez zwiększania budżetu i ruchu,
- jak analizować zachowanie użytkowników w sklepie internetowym i na podstawie danych liczbowych znaleźć słabe punkty procesu zakupowego,
- jakie czynniki przeanalizować, żeby zwiększyć kaloryczność ruchu,
- po ilu kliknięciach na stronie kategorii lub produktu i po jakim czasie spędzonym w sklepie użytkownik powinien zobaczyć pop-up,
- jak płatności odroczone zwiększają sprzedaż.
- jak za pomocą dobrej komunikacji budować pozytywny wizerunek marki na ostatnim etapie transakcji,
- jaka jest optymalna liczba wysyłanych komunikatów,
- jak wyróżnić swój sklep dopracowanymi wiadomościami transakcyjnymi,
- jak skutecznie docierać do odbiorców po finalizacji zakupów,
- jak bezpiecznie pakować zamówienia, żeby ograniczyć ryzyko uszkodzeń,
- jak radzić sobie z rosnącymi kosztami kartonów i tektury,
- co robić, kiedy na ostatniej mili coś pójdzie nie tak,
- przy jakiej wartości zamówienia zasadne jest odbieranie uszkodzonego produktu od klienta.