Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Numer 1(12) styczeń-marzec 2021

Liczba stron: 118

Temat numeru: Dochodowy e-commerce w 2021 roku + dodatek: Skuteczny e-mail marketing w e-commerce

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jakie będą źródła przewagi konkurencyjnej w e-handlu w 2021 r.,
  • w jakie narzędzia wspierające e-commerce warto zainwestować,
  • jak koncepcja Jima Collinsa może pomóc Ci prowadzić jeszcze lepszy biznes,
  • jakie są główne przyczyny upadku sklepów internetowych,
  • jak w e-commerce wykorzystać quick wins, aby podnieść konwersję,
  • na czym polegają nieczyste zagrania w Google Ads i jak się przed nimi bronić,
  • jak zmniejszyć koszty pozyskiwania nowych klientów w e-commerce,
  • jak zoptymalizować karty produktowe, aby zwiększyć ruch organiczny i sprzedaż,
  • jak zwiększyć widoczność sklepu internetowego w wyszukiwarce Google,
  • jak rozbudować drzewo kategorii, aby uniknąć problemu kanibalizacji fraz kluczowych,
  • jakie są najczęstsze błędy na linii agencja – sklep internetowy i jak je naprawić,
  • jak dzięki optymalizacji procesów sprzedażowych zwiększyć obroty o 35%,
  • jak zbudować efektywny kosztowo system analityczny dla e-commerce,
  • jak zwiększyć efektywność e-mail marketingu w e-sklepie w 2021 roku,
  • jakie są główne przyczyny zwrotów i co robić, aby je ograniczać,
  • jak szacować straty transportowe i jak zbadać opłacalność zmiany sposobu pakowania zamówień,
  • jakie są kluczowe czynniki sukcesu na Amazonie,
  • jak sprzedawać wiedzę i usługi za pośrednictwem internetu.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę