Numer 1 (8) styczeń-marzec 2020
Temat numeru: Logistyka w e-commerce
Liczba stron: 106
Z tematu numeru dowiesz się m. in.:
- jak usprawnić logistykę, aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepie,
- jakie kryteria powinna spełnić dobrze zapakowana paczka,
- jakie czynności składają się na proces dostawy, jak je optymalizować i usprawniać,
- jak zracjonalizować wydatki na opakowania,
- jak zaplanować budżet na logistykę,
- o czym musisz pamiętać, planując wprowadzenie dostawy tego samego dnia,
- jakie preferencje dotyczące dostawy zakupów online mają klienci,
- jakie elementy monitorować, aby optymalizować czas i koszty dostawy,
- na jakich dobrych praktykach warto się wzorować podczas tworzenia własnej polityki dostaw i zwrotów,
- dlaczego warto udostępnić możliwość zamawiania produktów na prezent,
- o czym w zależności od wybranego modelu logistycznego (własny magazyn, dropshipping, fulfilment) należy pamiętać w umowie z dostawcą usług, aby zadbać o swoje interesy,
- jak zabezpieczyć się na wypadek dostarczania towarów o słabej jakości przez dostawcę usług dropshippingowych,
- dlaczego należy podpisać z dostawcą umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych,
- jak sprawić, żeby opakowanie wywołało efekt „wow”,
- jak dzięki zmianie wyglądu paczki zmniejszyć liczbę uszkodzonych przesyłek nawet o 70%,
- jak drobnym gestem zachęcić kupujących do dzielenia się zdjęciami paczek w mediach społecznościowych,
- jak poradzić sobie z preorderem kilkunastu tysięcy zamówień?
- czym są systemy WMS i OMS i kiedy warto się zastanowić nad ich wdrożeniem,
- który system OMS najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie,