Numer 3 (3) październik-grudzień 2018
Temat numeru: Jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku
Liczba stron: 126
- jak analizować i wykorzystywać dane, które klienci pozostawiają w e-sklepie,
- jak prowadzić komunikację z klientami, by wywoływać u nich oczekiwane reakcje,
- jakie są rozwiązania alternatywne dla rabatów i promocji w e-commerce,
- jakie techniki sprzedaży stosują marki, które w strategii cenowej nie uwzględniają promocji,
- jak oferować produkty podobne do produktów konkurencji i sprzedawać więcej,
- czy kupujący woli dostać coś ekstra i kupić produkt w regularnej cenie, czy kupić produkt przeceniony, ale bez gratisu,
- jakie korzyści daje model subskrypcyjny i jakie serwisy osiągają największe sukcesy w modelu abonamentowym,
- jakie rodzaje treści występują w sklepie internetowym i jakie treści są wartościowe,
- jakie są skuteczne metody zwiększania średniej wartości transakcji (upsellingu),
- jak tworzyć zestawy promocyjne w e-commerce,
- jakie e-maile warto wysłać jako odpowiedź na porzucony koszyk,
- jak stworzyć skuteczną kampanię dynamiczną na Facebooku dla sklepu internetowego,
- jak zweryfikować efektywność poszczególnych źródeł ruchu w sklepie internetowym i co optymalizować w pierwszej kolejności – współczynnik konwersji czy koszt pozyskania ruchu,
- jak optymalizować koszt kampanii Google Ads dla e-sklepu,
- jakie taktyki growth marketingu warto wypróbować w e-commerce,
- jak testować i eksperymentować, by zhakować sprzedaż.
- jakie kanały dotarcia do klienta warto wykorzystać przed świętami,
- które elementy działania sklepu należy analizować cały rok, by w święta sprzedawać więcej,
- jak nie stracić klienta po świętach i jakie kroki podjąć, by utrzymać jego lojalność w 2019 r.,
- kiedy zacząć przygotowania do sezonu świątecznego w SEO i Google Ads, co jeszcze można zrobić i jak się lepiej przygotować za rok,
- w jakie pułapki można wpaść podczas przygotowywania kampanii w wyszukiwarce przed świętami,
- kiedy i jakie działania warto podjąć, aby przygotować firmę do sprzedaży na Amazonie w okresie świąt,
- jakie problemy mogą się pojawić w trakcie sprzedaży świątecznej na Amazonie i jak sobie z nimi poradzić.