Partner serwisu:

Numer 3 (3) październik-grudzień 2018

Numer 3 (3) październik-grudzień 2018

Temat numeru: Jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku

Liczba stron: 126

Z bieżącego wydania dowiesz się m.in.:
  • jak analizować i wykorzystywać dane, które klienci pozostawiają w e-sklepie,
  • jak prowadzić komunikację z klientami, by wywoływać u nich oczekiwane reakcje,
  • jakie są rozwiązania alternatywne dla rabatów i promocji w e-commerce,
  • jakie techniki sprzedaży stosują marki, które w strategii cenowej nie uwzględniają promocji,
  • jak oferować produkty podobne do produktów konkurencji i sprzedawać więcej,
  • czy kupujący woli dostać coś ekstra i kupić produkt w regularnej cenie, czy kupić produkt przeceniony, ale bez gratisu,
  • jakie korzyści daje model subskrypcyjny i jakie serwisy osiągają największe sukcesy w modelu abonamentowym,
  • jakie rodzaje treści występują w sklepie internetowym i jakie treści są wartościowe,
  • jakie są skuteczne metody zwiększania średniej wartości transakcji (upsellingu),
  • jak tworzyć zestawy promocyjne w e-commerce,
  • jakie e-maile warto wysłać jako odpowiedź na porzucony koszyk,
  • jak stworzyć skuteczną kampanię dynamiczną na Facebooku dla sklepu internetowego,
  • jak zweryfikować efektywność poszczególnych źródeł ruchu w sklepie internetowym i co optymalizować w pierwszej kolejności – współczynnik konwersji czy koszt pozyskania ruchu,
  • jak optymalizować koszt kampanii Google Ads dla e-sklepu,
  • jakie taktyki growth marketingu warto wypróbować w e-commerce,
  • jak testować i eksperymentować, by zhakować sprzedaż.
Ponadto:
  • jakie kanały dotarcia do klienta warto wykorzystać przed świętami,
  • które elementy działania sklepu należy analizować cały rok, by w święta sprzedawać więcej,
  • jak nie stracić klienta po świętach i jakie kroki podjąć, by utrzymać jego lojalność w 2019 r.,
  • kiedy zacząć przygotowania do sezonu świątecznego w SEO i Google Ads, co jeszcze można zrobić i jak się lepiej przygotować za rok,
  • w jakie pułapki można wpaść podczas przygotowywania kampanii w wyszukiwarce przed świętami,
  • kiedy i jakie działania warto podjąć, aby przygotować firmę do sprzedaży na Amazonie w okresie świąt,
  • jakie problemy mogą się pojawić w trakcie sprzedaży świątecznej na Amazonie i jak sobie z nimi poradzić.