Numer 3 (6) lipiec-wrzesień 2019

Numer 3 (6) lipiec-wrzesień 2019

Temat numeru: E-commerce B2B

Liczba stron: 114

Z tematu najnowszego numeru dowiesz się:
  • jak rozwiązania e-commerce B2B ułatwiają automatyzację procesów biznesowych,
  • jakie problemy możesz napotkać przy próbie zdobycia klientów B2B z zagranicy oraz jak je rozwiązać,
  • na jakie czynniki zwrócić uwagę w wyborze platformy e-commerce B2B,
  • jakie funkcje dopasowane do zamówień hurtowych powinna mieć każda platforma e-commerce B2B,
  • sztuczna inteligencja, głosowa obsługa zamówień i czatboty –
  • w jakim kierunku platformy B2B będą się rozwijać w przyszłości,
  • kiedy zamiast platformy B2B warto wdrożyć system intra-B2B i w jaki sposób mogą go wykorzystać firmy z różnych branż,
  • jak przygotować treści i opisy produktów na platformie sprzedażowej dla klientów biznesowych,
  • jak podnieść wartość koszyka w B2B,
  • jakie mechanizmy pozwolą Ci się zabezpieczyć przed sprzedażą poniżej progu opłacalności,
  • jak nawiązywać, budować i podtrzymywać relacje z klientami B2B.
  W numerze znajdziesz także obszerny i praktyczny dodatek „Polityka zwrotów i reklamacji w e-sklepie”, a w nim:
  • jak obsługiwać reklamacje, żeby zwiększać liczbę zadowolonych klientów,
  • jaką lekcję o przyjmowaniu reklamacji i zwrotów możesz otrzymać od hydraulika,
  • jakie są korzyści z wydłużenia okresu, w którym klienci mają prawo zwrócić towar,
  • jak przekonać klienta, by zamiast dokonać zwrotu zamówienia wymienił towar na inny,
  • w jaki sposób uprościć i przyśpieszyć obsługę zwrotów w sklepie internetowym,
  • jak ułatwić klientom pakowanie i nadawanie zwrotów,
  • jakie narzędzia pomagają zautomatyzować i usprawnić proces obsługi zwrotów w e-sklepach, a także zoptymalizować ich koszty,
  • jakie informacje warto zamieścić w sklepie internetowym na karcie produktu, aby ograniczyć liczbę zwrotów,
  • jak poradzić sobie ze zjawiskiem wardrobingu, czyli nieuczciwymi działaniami klientów, którzy składają zamówienia ze świadomością, że zwrócą towar po jednorazowym użyciu,
  • jakie błędy najczęściej popełniają e-sklepy w obsłudze zwrotów, reklamacji i wymian,
  • jak rozliczać reklamacje i zwroty – o czym powinien pamiętać właściciel sklepu internetowego.