Numer 3 (6) lipiec-wrzesień 2019
Temat numeru: E-commerce B2B
Liczba stron: 114
- jak rozwiązania e-commerce B2B ułatwiają automatyzację procesów biznesowych,
- jakie problemy możesz napotkać przy próbie zdobycia klientów B2B z zagranicy oraz jak je rozwiązać,
- na jakie czynniki zwrócić uwagę w wyborze platformy e-commerce B2B,
- jakie funkcje dopasowane do zamówień hurtowych powinna mieć każda platforma e-commerce B2B,
- sztuczna inteligencja, głosowa obsługa zamówień i czatboty –
- w jakim kierunku platformy B2B będą się rozwijać w przyszłości,
- kiedy zamiast platformy B2B warto wdrożyć system intra-B2B i w jaki sposób mogą go wykorzystać firmy z różnych branż,
- jak przygotować treści i opisy produktów na platformie sprzedażowej dla klientów biznesowych,
- jak podnieść wartość koszyka w B2B,
- jakie mechanizmy pozwolą Ci się zabezpieczyć przed sprzedażą poniżej progu opłacalności,
- jak nawiązywać, budować i podtrzymywać relacje z klientami B2B.
- jak obsługiwać reklamacje, żeby zwiększać liczbę zadowolonych klientów,
- jaką lekcję o przyjmowaniu reklamacji i zwrotów możesz otrzymać od hydraulika,
- jakie są korzyści z wydłużenia okresu, w którym klienci mają prawo zwrócić towar,
- jak przekonać klienta, by zamiast dokonać zwrotu zamówienia wymienił towar na inny,
- w jaki sposób uprościć i przyśpieszyć obsługę zwrotów w sklepie internetowym,
- jak ułatwić klientom pakowanie i nadawanie zwrotów,
- jakie narzędzia pomagają zautomatyzować i usprawnić proces obsługi zwrotów w e-sklepach, a także zoptymalizować ich koszty,
- jakie informacje warto zamieścić w sklepie internetowym na karcie produktu, aby ograniczyć liczbę zwrotów,
- jak poradzić sobie ze zjawiskiem wardrobingu, czyli nieuczciwymi działaniami klientów, którzy składają zamówienia ze świadomością, że zwrócą towar po jednorazowym użyciu,
- jakie błędy najczęściej popełniają e-sklepy w obsłudze zwrotów, reklamacji i wymian,
- jak rozliczać reklamacje i zwroty – o czym powinien pamiętać właściciel sklepu internetowego.