Najnowszy numer!

Dowiedz się jak robić skuteczny marketing i promować e-sklep.

Zobacz numer

Szybki kontakt:

Thulium Sp. z o.o.
os. Złotej Jesieni 7
31-827 Kraków

Tel: +48 12 397 53 00
kontakt@thulium.pl
www.thulium.com

Opis

W Thulium robimy zaawansowany system contact center, który uzupełniamy dobrymi praktykami z zakresu obsługi klientów. Thulium pomoże Ci stworzyć efektywny proces obsługi zapytań klientów, zamówień oraz reklamacji. Możesz go spiąć ze swoimi narzędziami, uszczelnić komunikację i zostawić klientom wrażenie świetnej obsługi. Produktowe pytania możesz też obsłużyć czatem, chatbotem lub Messengerem.

Najważniejsze funkcje systemu:

  • telefon (Infolinia z IVR),
  • e-mail (system Helpdesk, obsługa zgłoszeń),
  • czat, chatbot, callback – widget na Twoją stronę,
  • obsługa Facebook Messengera,
  • liczne integracje (np. Magento, Shoper, Allegro, IdoSell, LiveSpace)
  • dostęp do raportów, wallboardów i dashboardów,
  • identyfikacja Klienta w miniCRM,
  • dostęp do karty klientów z historią kontaktu,
  • ocena i nagrywanie rozmów

Pracujemy smartnie, w oparciu o racjonalne mierzalne cele. Firma jest oparta o relacje właścicielskie. Nie korzystamy z zewnętrznego finansowania, dzięki czemu możemy prowadzić elastyczną strategię reklamową i produktową. Unikamy klisz korporacyjnych i startupowego pivotowania – mamy sprawdzony model biznesowy. Działamy głównie na rynku polskim.

Korzyści

  • szybsza i wydajniejsza obsługa klienta,
  • automatyzacja wybranych czynności (dostępny syntezator mowy, chatbot, możliwość tworzenia szablonów wiadomości),
  • kontrola nad procesem obsługi klienta (dostęp do raportów i dokładnych statystyk pracy każdego konsultanta),
  • możliwość szkolenia i nauki na podstawie nagrań z rozmowy oraz za pomocą podsłuchu rozmów,
  • zabezpieczenie przed zastojem w przypadku nieobecności lub urlopów (możliwość przypisania obsługi na innych konsultantów; konsultant widzi całą historię kontaktu z klientem),
  • niższe koszty utrzymania oraz administracji – jeden system zamiast kilku narzędzi (telefon, mail, czat, chatbot, Facebook Messenger, callback, Click2Contact),
  • możliwość integracji z zewnętrznymi systemami – np. SMSAPI, Shoper LiveSpace, BaseLinker, IAI Shop

Wybrani klienci

Wittchen,
DeeZee,
Wojas,
TUI,
Shoper,
Fitness Catering,
VOBIS, IT Card,
sfmeble.pl,
NEO24.PL,
Veepee,
Tpay,
DOZ.pl

Dane adresowe

Thulium Sp. z o.o.
os. Złotej Jesieni 7
31-827 Kraków

Tel: +48 12 397 53 00
kontakt@thulium.pl
www.thulium.com

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę