Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Zakupy subskrypcyjne – niespełnione marzenie branży e-commerce?

Pytanie, czy zakupy subskrypcyjne towarów online staną się popularne i kiedy to nastąpi, często wraca. Co ciekawe, nie zadają go właściciele sklepów internetowych – oni raczej w ogóle się nad tym nie zastanawiają – za to bardzo często robią to obserwatorzy rynku. Przewidują oni, że skoro taka forma zakupów jest bardzo wygodna, to kupujący online ją pokochają. Czy model sprzedaży w abonamencie ma szansę kiedykolwiek przyjąć się w e-commerce?

Zakupy subskrypcyjne – niespełnione marzenie branży e-commerce?

Pytanie, czy zakupy subskrypcyjne towarów online staną się popularne i kiedy to nastąpi, często wraca. Co ciekawe, nie zadają go właściciele sklepów internetowych – oni raczej w ogóle się nad tym nie zastanawiają – za to bardzo często robią to obserwatorzy rynku. Przewidują oni, że skoro taka forma zakupów jest bardzo wygodna, to kupujący online ją pokochają. Czy model sprzedaży w abonamencie ma szansę kiedykolwiek przyjąć się w e-commerce?
Pytanie, czy zakupy subskrypcyjne towarów online staną się popularne i kiedy to nastąpi, często wraca. Co ciekawe, nie zadają go właściciele sklepów internetowych – oni raczej w ogóle się nad tym nie zastanawiają – za to bardzo często robią to obserwatorzy rynku. Przewidują oni, że skoro taka forma zakupów jest bardzo wygodna, to kupujący online ją pokochają. Czy model sprzedaży w abonamencie ma szansę kiedykolwiek przyjąć się w e-commerce?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę