Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Jak rozpieścić chińskich konsumentów

Chiny to największy rynek e-commerce na świecie, wart 2,3 bln dol., czyli prawie trzy razy więcej niż amerykański. To ogromna rzesza konsumentów online i wielka szansa również dla polskich przedsiębiorców. Jak wykroić kawałek tego tortu dla siebie? Kluczem jest zapewnienie chińskim kupującym odpowiedniego customer service.

Jak rozpieścić chińskich konsumentów

Chiny to największy rynek e-commerce na świecie, wart 2,3 bln dol., czyli prawie trzy razy więcej niż amerykański. To ogromna rzesza konsumentów online i wielka szansa również dla polskich przedsiębiorców. Jak wykroić kawałek tego tortu dla siebie? Kluczem jest zapewnienie chińskim kupującym odpowiedniego customer service.
Chiny to największy rynek e-commerce na świecie, wart 2,3 bln dol., czyli prawie trzy razy więcej niż amerykański. To ogromna rzesza konsumentów online i wielka szansa również dla polskich przedsiębiorców. Jak wykroić kawałek tego tortu dla siebie? Kluczem jest zapewnienie chińskim kupującym odpowiedniego customer service.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę