Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Advertisement

Gdzie omnichannel mówi dobranoc… 7 grzechów głównych wszechkanałowości

W swojej pracy na co dzień spotykam się z różnymi projektami architektury IT oraz sposobami ułożenia procesów wewnątrz przedsiębiorstw. Dotyczy to zarówno dużych retailerów, rozpędzonych niczym pendolino na nowych torach, jak i ich nieco mniejszych, ale za to elastyczniejszych, konkurentów. Dzięki temu zdobyłem (i wciąż zdobywam) bogate doświadczenie w sferze omnichannel experience, co doprowadziło mnie do konkretnych wniosków. Częścią z nich chętnie się z Tobą, Drogi Czytelniku, podzielę. Nie będzie to jednak kolejny tekst o tym, jak omnichannel powinien wyglądać. Podejdę do tematu z drugiej strony kasy fiskalnej i wskażę najważniejsze błędy popełniane przez firmy w zakresie wszechkanałowości. Niniejszym przedstawiam jej siedem grzechów głównych!

Gdzie omnichannel mówi dobranoc… 7 grzechów głównych wszechkanałowości

W swojej pracy na co dzień spotykam się z różnymi projektami architektury IT oraz sposobami ułożenia procesów wewnątrz przedsiębiorstw. Dotyczy to zarówno dużych retailerów, rozpędzonych niczym pendolino na nowych torach, jak i ich nieco mniejszych, ale za to elastyczniejszych, konkurentów. Dzięki temu zdobyłem (i wciąż zdobywam) bogate doświadczenie w sferze omnichannel experience, co doprowadziło mnie do konkretnych wniosków. Częścią z nich chętnie się z Tobą, Drogi Czytelniku, podzielę. Nie będzie to jednak kolejny tekst o tym, jak omnichannel powinien wyglądać. Podejdę do tematu z drugiej strony kasy fiskalnej i wskażę najważniejsze błędy popełniane przez firmy w zakresie wszechkanałowości. Niniejszym przedstawiam jej siedem grzechów głównych!
W swojej pracy na co dzień spotykam się z różnymi projektami architektury IT oraz sposobami ułożenia procesów wewnątrz przedsiębiorstw. Dotyczy to zarówno dużych retailerów, rozpędzonych niczym pendolino na nowych torach, jak i ich nieco mniejszych, ale za to elastyczniejszych, konkurentów. Dzięki temu zdobyłem (i wciąż zdobywam) bogate doświadczenie w sferze omnichannel experience, co doprowadziło mnie do konkretnych wniosków. Częścią z nich chętnie się z Tobą, Drogi Czytelniku, podzielę. Nie będzie to jednak kolejny tekst o tym, jak omnichannel powinien wyglądać. Podejdę do tematu z drugiej strony kasy fiskalnej i wskażę najważniejsze błędy popełniane przez firmy w zakresie wszechkanałowości. Niniejszym przedstawiam jej siedem grzechów głównych!

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę