Sprawdź nowy numer!

Zaplanuj logistykę w e-commerce i przyciągnij klientów perfekcyjną obsługą zamówień.

Zobacz teraz

Czy omnichannel w e-commerce to nadal Święty Graal?

Jeszcze kilka lat temu omnichannel był dyżurnym tematem praktycznie każdej konferencji związanej z nowoczesnym handlem i e-commerce (o ile nawet nie osią tematyczną). Rozwodziliśmy się nad tym, jak bardzo innowacyjne, błyskotliwe i prokonsumenckie jest to nowe podejście i jak bardzo każdy uczestnik rynku musi je wprowadzić w życie.

Czy omnichannel w e-commerce to nadal Święty Graal?

Jeszcze kilka lat temu omnichannel był dyżurnym tematem praktycznie każdej konferencji związanej z nowoczesnym handlem i e-commerce (o ile nawet nie osią tematyczną). Rozwodziliśmy się nad tym, jak bardzo innowacyjne, błyskotliwe i prokonsumenckie jest to nowe podejście i jak bardzo każdy uczestnik rynku musi je wprowadzić w życie.
Jeszcze kilka lat temu omnichannel był dyżurnym tematem praktycznie każdej konferencji związanej z nowoczesnym handlem i e-commerce (o ile nawet nie osią tematyczną). Rozwodziliśmy się nad tym, jak bardzo innowacyjne, błyskotliwe i prokonsumenckie jest to nowe podejście i jak bardzo każdy uczestnik rynku musi je wprowadzić w życie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę