Komunikacja leży u podstaw cywilizacji. To dzięki niej powstawały wspaniałe budowle, dzieła sztuki, wiekopomne odkrycia, a z jej braku wybuchały wojny. Na linii klient – agencja (lub freelancer) często pojawiają się problemy, które hamują rozwój e-commerce i zaniżają osiągane wyniki. Część z nich udaje się rozwiązać i stworzyć silną, długotrwałą relację biznesową, ale równie często ta relacja okazuje się toksyczna i wtedy warto ją zakończyć, niejednokrotnie dla obustronnych korzyści.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie są najczęstsze błędy na linii agencja – sklep internetowy i jak je naprawić,
- kiedy warto zlecać zewnętrzne audyty pracy agencji,
- co trzeba omówić przed rozpoczęciem współpracy z agencją, aby była ona efektywna,
- dlaczego tak istotne jest informowanie agencji o błędach technicznych w sklepie oraz zmianie oferty,
- jakie korzyści daje posiadanie strategii marketingowej.