Numer 4(11) październik-grudzień 2020

Liczba stron: 110

Temat numeru: Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Z artykułów związanych z tematem numeru dowiesz się m.in.:

  • jak odpowiednio przygotować e-commerce do nawału zamówień i wysyłek, przy których szczególnie liczą się terminy dostaw,
  • jakie wdrożyć procedury awaryjne na wypadek prawdziwej klęski urodzaju,
  • jakie działania warto wykonać w okresie przygotowawczym do sezonu,
  • jak skutecznie zarządzać zasobami, aby zwiększyć efektywność sklepu internetowego,
  • jak wykorzystać technologie marketing automation do obsługi pików sprzedażowych i
    które narzędzia warto wyłączyć na czas pików,
  • jak radzić sobie ze zwiększającą się liczbą zapytań od klientów,
  • jak zorganizować proces obsługi klienta w e-commerce,
  • jak opracować strategię sezonowego SEO w e-commerce i jakimi narzędziami badać sezonowość witryny i słów kluczowych,
  • jak dzięki działaniom mediowym zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym podczas sezonowych spadków,
    o czym pamiętać przy organizacji „wyjątkowych dni” i tzw. sekretnych wyprzedaży,
  • jakiej klasy silnik e-sklepu wybrać, żeby radzić sobie z pikami sprzedażowymi,
  • jak na rozwój technologii webowych wpłynęło pojawienie się usługi Elasticsearch,
  • jak i jakie rozwiązania IT wykorzystać, aby realizować więcej zamówień w krótszym czasie i bez błędów.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę