Numer 2(9) kwiecień-czerwiec 2020

Liczba stron: 100

Temat numeru: Skuteczny marketing i promocja sklepu internetowego

Z tematu numeru dowiesz się m. in.:

  • na jakie działania marketingowe i promocyjne postawić w e-commerce,
  • jakie błędy są popełniane w marketingu e-sklepów najczęściej i jak im zaradzić,
  • jak właściwie podejść do zbierania i analizowania danych,
  • jak mierzyć skuteczność działań marketingowych i promocyjnych w sklepie internetowym,
  • jakie narzędzia wykorzystać w promocji sklepu,
  • jakie są skuteczne sposoby na pozyskiwanie dobrze konwertującego ruchu,
  • jak odzyskiwać porzucone koszyki,
  • jak zwiększać wartość koszyka zakupowego,
    CPS, CPA, CPC – jaki model rozliczeń kampanii wybrać i kiedy,
  • jak poprawić wyniki kampanii reklamowych e-sklepu na Facebooku,
  • jak tworzyć angażujące posty i treści sprzedażowe na Instagramie,
  • na czym polegają inteligentne kampanie produktowe w Google Ads,
  • w jaki sposób wykorzystać wiadomości SMS-owe w e-commerce,
  • jak uczynić content marketing i edukację mocnym punktem e-commerce (case study Nadwyraz.com),
  • jak brand hero wspiera sklep internetowy DrTusz.pl (e-commerce od kulis),
  • jak za pomocą transmisji dotrzeć do kupujących offline (case study marki odzieżowej Quiosque).

Zobacz pełny spis treści.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę