Numer 3(10) lipiec-wrzesień 2020

Liczba stron: 100

Temat numeru: Zdrowa polityka cenowa i rabatowa w e-commerce

Z numeru dowiesz się m.in.:

  • jakie są najpopularniejsze strategie cenowe w e-commerce,
  • jakie są dobre i złe praktyki prezentowania cen produktów w e-sklepie,
  • jak z głową stosować w sklepie internetowym akcje promocyjne i kody rabatowe,
  • kiedy lepiej prezentować rabaty kwotowe, a kiedy – procentowe,
  • jak zaplanować promocje w sklepie internetowym, aby zwiększyć sprzedaż i nie stracić marży oraz klientów kupujących w pierwszej cenie,
  • jak często organizować promocje i jak wysokie rabaty ustalać,
  • jak tworzyć skuteczne kreacje sprzedażowe,
  • jak ustalać ceny w e-sklepie producenta (brand e-commerce),
  • jak dbać o spójną politykę cenową w różnych kanałach sprzedaży,
  • jakie są najczęstsze błędy w wycenianiu produktów w sklepach internetowych i jak ich uniknąć,
  • z jakich narzędzi korzystać podczas ustalania cen w e-commerce,
  • jak oferować w internecie „ten sam” produkt co konkurencja z wyższą marżą i być atrakcyjnym cenowo,
  • jakie rozwiązania pozwolą Ci uniknąć wojny cenowej i zwiększyć sprzedaż,
  • czy zawsze opłaca się udzielać klientom rabatów,
  • na jakie pytania warto odpowiedzieć przy opracowywaniu polityki rabatowej,
  • w jaki sposób najlepiej wykorzystać potencjał darmowej dostawy,
  • jak często modyfikować ceny.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę