Partner serwisu:

Bieżący numer

Numer 3 (26) lipiec-wrzesień 2024

Temat numeru: Temat numeru: Skuteczne marketing i PR e-sklepu + dodatek: Cross-border w e-commerce

Liczba stron: 140

Z „E-commerce w Praktyce” nr 3 (26) 2024 dowiesz się m.in.:

  • jak planować i mierzyć działania marketingowe i PR-owe sklepu internetowego,
  • jak optymalizować budżet reklamowy oraz unikać pułapek ROI i ROAS,
  • jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby zmaksymalizować sprzedaż,
  • jak promować e-commerce w świecie offline,
  • jak prowadzić media relations w e-commerce,
  • jak wykorzystywać media do promocji marki swojego e-sklepu.
  • jak budować PR e-sklepu dla pokolenia alfa,
  • w jaki sposób zwiększyć sprzedaż dzięki marce osobistej,
  • jak w erze post-cookies zwiększyć sprzedaż remarketingiem i retargetingiem,
  • jaki wykorzystać potencjał Pinteresta w e-commerce,
  • jak Google Privacy Sandbox pomaga w skutecznym marketingu,
  • jak wykorzystywać reguły automatyczne w kampaniach Meta Ads e-sklepu,
  • jak unikać błędów w UX writingu i pisać użyteczne teksty do interfejsu e-sklepu,
  • jak zwiększać sprzedaż dzięki optymalizacji copywritingu,
  • jak tworzyć unikatowe i wartościowe treści, które przyciągną klientów i poprawią pozycje w wynikach wyszukiwania,
  • jak pozycjonować produkty sezonowe w e-sklepie,
  • jak zoptymalizować e-commerce pod wyszukiwanie głosowe.

Z dodatku specjalnego o cross-borderze dowiesz się m.in.:

  • gdzie warto sprzedawać poza Polską,
  • jak zaplanować ekspansję zagraniczną i skalować sprzedaż na rynkach CEE,
  • dlaczego warto rozważyć ekspansję zagraniczną w Estonii oraz na Litwie i Łotwie,
  • jak wybrać najlepszy kanał sprzedaży w międzynarodowym e-commerce,
  • jak dostosować komunikację marketingową przy ekspansji zagranicznej,
  • jak zaplanować ekspansję zagraniczną i zastosować skuteczne metody promocji e-sklepu.
Dziękujemy, zostałeś zapisany do naszego newslettera