Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Real-time marketing w e-commerce: jak zacząć?

Świat stale przyspiesza. Za sprawą rozwoju globalnej sieci internetowej, mediów społecznościowych oraz technologii mobile to, co jeszcze wczoraj było gorącym newsem, dziś nie budzi już zupełnie żadnych emocji. Żywot tematów, do których można odwoływać się w komunikacji marketingowej, skraca się. Nie ma czasu na analizy, strategie i zebrania. Witamy w erze improwizacji marketingowej!

Real-time marketing w e-commerce: jak zacząć?

Świat stale przyspiesza. Za sprawą rozwoju globalnej sieci internetowej, mediów społecznościowych oraz technologii mobile to, co jeszcze wczoraj było gorącym newsem, dziś nie budzi już zupełnie żadnych emocji. Żywot tematów, do których można odwoływać się w komunikacji marketingowej, skraca się. Nie ma czasu na analizy, strategie i zebrania. Witamy w erze improwizacji marketingowej!
Świat stale przyspiesza. Za sprawą rozwoju globalnej sieci internetowej, mediów społecznościowych oraz technologii mobile to, co jeszcze wczoraj było gorącym newsem, dziś nie budzi już zupełnie żadnych emocji. Żywot tematów, do których można odwoływać się w komunikacji marketingowej, skraca się. Nie ma czasu na analizy, strategie i zebrania. Witamy w erze improwizacji marketingowej!

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę