Prenumerata drukowana i elektroniczna

Magazyn E-commerce w Praktyce to pierwsze źródło rzetelnej wiedzy o e-handlu.

Zobacz więcej

Real-time marketing w e-commerce: jak zacząć?

Świat stale przyspiesza. Za sprawą rozwoju globalnej sieci internetowej, mediów społecznościowych oraz technologii mobile to, co jeszcze wczoraj było gorącym newsem, dziś nie budzi już zupełnie żadnych emocji. Żywot tematów, do których można odwoływać się w komunikacji marketingowej, skraca się. Nie ma czasu na analizy, strategie i zebrania. Witamy w erze improwizacji marketingowej!

Real-time marketing w e-commerce: jak zacząć?

Świat stale przyspiesza. Za sprawą rozwoju globalnej sieci internetowej, mediów społecznościowych oraz technologii mobile to, co jeszcze wczoraj było gorącym newsem, dziś nie budzi już zupełnie żadnych emocji. Żywot tematów, do których można odwoływać się w komunikacji marketingowej, skraca się. Nie ma czasu na analizy, strategie i zebrania. Witamy w erze improwizacji marketingowej!
Świat stale przyspiesza. Za sprawą rozwoju globalnej sieci internetowej, mediów społecznościowych oraz technologii mobile to, co jeszcze wczoraj było gorącym newsem, dziś nie budzi już zupełnie żadnych emocji. Żywot tematów, do których można odwoływać się w komunikacji marketingowej, skraca się. Nie ma czasu na analizy, strategie i zebrania. Witamy w erze improwizacji marketingowej!

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę