Sprawdź nowy numer!

Zaplanuj logistykę w e-commerce i przyciągnij klientów perfekcyjną obsługą zamówień.

Zobacz teraz

Nowy numer „E-commerce w Praktyce” już jest! Dowiedz się, jak zaplanować logistykę w e-commerce i czym zachęcić klienta do zakupu w 2020 roku

Kartony Doliny Noteci poza swoją podstawową funkcją są domkami dla psów lub kotów. Sklep internetowy Nubee sprawdza, ilu klientów może skorzystać z jednego pudełka. Holenderski producent rowerów dzięki zmianie opakowania zmniejszył liczbę uszkodzeń w dostawie o ponad 70%. W pierwszym wydaniu „E-commerce w Praktyce” w 2020 r. pokazujemy, jak sprawić, żeby Twoje paczki docierały do klientów całe i budziły ich zachwyt.

Nowy numer „E-commerce w Praktyce” już jest! Dowiedz się, jak zaplanować logistykę w e-commerce i czym zachęcić klienta do zakupu w 2020 roku

Kartony Doliny Noteci poza swoją podstawową funkcją są domkami dla psów lub kotów. Sklep internetowy Nubee sprawdza, ilu klientów może skorzystać z jednego pudełka. Holenderski producent rowerów dzięki zmianie opakowania zmniejszył liczbę uszkodzeń w dostawie o ponad 70%. W pierwszym wydaniu „E-commerce w Praktyce” w 2020 r. pokazujemy, jak sprawić, żeby Twoje paczki docierały do klientów całe i budziły ich zachwyt.

Logistyka w e-commerce to jeden z głównych czynników, który decyduje o zadowoleniu klienta. Świetna obsługa zamówień to szansa dla sklepów internetowych, które chcą wyróżnić się na rynku. W bieżącym wydaniu „E-commerce w Praktyce” podpowiadamy, jak z głową zaplanować logistykę w e-commerce, jaka kwota za doręczenie przesyłki powinna być zadowalająca dla sporej części klientów i jakie elementy monitorować, aby optymalizować czas i koszty dostawy.

Poznasz historię kota, który jeździł kurierem, oraz wskazówki dla e-sklepów planujących wprowadzenie dostawy tego samego dnia. Dowiesz się, jakie sposoby na „kurieroodporność” paczek mają RGB Elektronika, Chocolissimo i DrTusz. Przeczytasz także case study z preorderu nowej książki Krzysztofa Gonciarza – „RIGCZ”. Krzysztof Bartnik przedstawia w nim kulisy wysyłki jednego z głośniejszych tytułów końcówki 2019 r. oraz dzieli się poradami, jak podejść do całego procesu sprzedaży, żeby uniknąć niepotrzebnych nerwów i żeby każdy – sprzedawca i klient – był zadowolony z rezultatu.

Nowy „E-commerce w Praktyce” #1(8) 2020: Logistyka w e-commerce już dostępny!
ZAMÓW TERAZ

Wywiad w E-commerce w Praktyce o logistyce

Najnowszy numer „E-commerce w Praktyce” rozpoczynamy od wywiadu z Wojciechem Kyciakiem. Założyciel i prezes zarządu Bezokularow.pl SA opowiada o tym, co się liczy w handlu internetowym, o rozwoju branży e-commerce, jej największych wyzwaniach i mitach, sprzedaży offline oraz o tym, na co przeznaczy 8 mln zł pozyskanych od inwestora.

E-commerce w Praktyce: Logistyka w E-commerce

Z tematu numeru „Logistyka w e-commerce” dowiesz się m. in.:

  • jak usprawnić logistykę, aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepie,
  • jakie kryteria powinna spełnić dobrze zapakowana paczka,
  • jakie czynności składają się na proces dostawy, jak je optymalizować i usprawniać,
  • jak zracjonalizować wydatki na opakowania,
  • jak zaplanować budżet na logistykę,
  • o czym musisz pamiętać, planując wprowadzenie dostawy tego samego dnia,
  • jakie preferencje dotyczące dostawy zakupów online mają klienci,
  • jakie elementy monitorować, aby optymalizować czas i koszty dostawy,
  • na jakich dobrych praktykach warto się wzorować podczas tworzenia własnej polityki dostaw i zwrotów,
  • dlaczego warto udostępnić możliwość zamawiania produktów na prezent,
  • o czym w zależności od wybranego modelu logistycznego (własny magazyn, dropshipping, fulfilment) należy pamiętać w umowie z dostawcą usług, aby zadbać o swoje interesy,
  • jak zabezpieczyć się na wypadek dostarczania towarów o słabej jakości przez dostawcę usług dropshippingowych,
  • dlaczego należy podpisać z dostawcą umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych,
  • jak sprawić, żeby opakowanie wywołało efekt „wow”,
  • jak dzięki zmianie wyglądu paczki zmniejszyć liczbę uszkodzonych przesyłek nawet o 70%,
  • jak drobnym gestem zachęcić kupujących do dzielenia się zdjęciami paczek w mediach społecznościowych,
  • jak poradzić sobie z preorderem kilkunastu tysięcy zamówień?
  • czym są systemy WMS i OMS i kiedy warto się zastanowić nad ich wdrożeniem,
  • który system OMS najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie,

i wiele więcej.

Nowy „E-commerce w Praktyce” #1(8) 2020: Logistyka w e-commerce już dostępny!
ZAMÓW TERAZ

Podpowiadamy też, jak odejść od utartych schematów i tworzyć opisy produktów z zupełnie innej beczki, a także na jakich sześć kwestii z obszaru płatności w e-commerce warto zwrócić uwagę w roku 2020.

Artykuł EwP: Logistyka w e-commerce - 8 wskazówek jak poprawić konwersję w e-sklepie

W tym wydaniu „E-commerce w Praktyce” przeczytasz także:

  • jak poprawić konwersję w sklepie internetowym,
  • jak udoskonalić formularz zamówienia w wersji mobilnej,
  • jakie dane przydatne w ekspansji zagranicznej możesz poznać dzięki narzędziu Google Market Finder w wersji zaawansowanej,
  • jak szacować koszty ekspansji globalnej i określać najbardziej perspektywiczne rynki,
  • jak tworzyć treści, które wyróżnią sklep internetowy i jego ofertę,
  • dlaczego w e-sklepie opłaca się pisać językiem ulicy i internetu,
  • jak wykorzystać Messengera w sklepie internetowym,
  • jakie będą dominujące kierunki rozwoju płatności w e-commerce w 2020 r.,
  • na czym polega metoda willingness to pay,
  • jak sprawdzić, ile klient chce płacić za Twoje produkty,

i znacznie więcej

W felietonach tego numeru odkryjesz:

  • jak znaleźć odpowiednich partnerów do współpracy i jak pozyskiwać najlepsze kompetencje w e-commerce, które pozwolą na dynamiczny rozwój e-biznesu,
  • czy omnichannel to nadal Święty Graal e-commerce,

Nowy „E-commerce w Praktyce” #1(8) 2020: Logistyka w e-commerce już dostępny!
ZAMÓW TERAZ

W tym wydaniu „E-commerce w Praktyce” wyjątkowy prezent!

W środku magazynu znajdziesz kalendarz ikomersiaka na 2020 rok. To niezbędne narzędzie każdego, kto prowadzi sklep internetowy i sprzedaje towary online.

Kalendarz ikomersiaka 2020

Autorzy:

Krzysztof Bartnik, Łukasz Białonoga, Aneta Dobrowolska, Paweł Fornalski, Sebastian Gierz, Marcin Jabłoński, Adam Jankowiak, Wojciech Kliber, Urszula Kliber-Zych, Damian Kołata, Monika Kozłowska, Krystian Kucharski, Wojciech Kyciak, Maciej Macios, Paweł Ogonowski, Konrad Pilchowski, Piotr Polak, Krzysztof Rzeszutek, Katarzyna Sokół-Borek, Kamil Szwarbuła, Edyta Szymanowska, Milena Waloszek, Paulina Wardęga, Krzysztof Wieczorek, Paulina Władzińska, Wojciech Zarzeka, Wojciech Zięba

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę