Najnowszy numer!

Dowiedz się jak robić skuteczny marketing i promować e-sklep.

Zobacz numer

Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu? Ponad 200 stron praktycznych wskazówek

Zastanawiasz się, jakie pierwsze kroki podjąć, aby efektywnie pozyskiwać klientów i sprzedawać online? Co dokładnie przemyśleć przed startem? Jakie oprogramowanie wybrać? Co robić samemu, a co zlecać na zewnątrz? Solidną porcję praktycznych wskazówek znajdziesz w bezpłatnym e-booku „Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu?”.

Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu? Ponad 200 stron praktycznych wskazówek

Zastanawiasz się, jakie pierwsze kroki podjąć, aby efektywnie pozyskiwać klientów i sprzedawać online? Co dokładnie przemyśleć przed startem? Jakie oprogramowanie wybrać? Co robić samemu, a co zlecać na zewnątrz? Solidną porcję praktycznych wskazówek znajdziesz w bezpłatnym e-booku „Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu?”.

Pandemia COVID-19 sprawiła, że większość tradycyjnych biznesów musiała z dnia na dzień zawiesić działalność. Najmocniej ucierpiały podmioty, które funkcjonowały tylko w świecie offline. Koronawirus przyśpieszył transformację cyfrową. Sposobem na dostosowanie się do nowej rzeczywistości może być e-commerce.

Jako redakcja czasopism „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce” – specjalizujących się już od prawie 10 lat w dostarczaniu praktycznej wiedzy o marketingu, sprzedaży i e-commerce – postanowiliśmy stworzyć e-book „Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu?”. Publikację pobierzesz pod adresem www.off-on.ewp.pl.

Poprosiliśmy ekspertów od lat związanych z naszymi tytułami o podzielenie się praktycznymi i nieoczywistymi wskazówkami na start – jak dla przyjaciela. Przedstawiamy rady, które autorzy chcieliby otrzymać na początku przygody z działalnością w internecie.

Swoją wiedzą dzieli się ponad 50 autorów – praktycy marketingu, e-commerce, stratedzy, radca prawny oraz marketerzy specjalizujący się w branży gastronomicznej, sportowej, organizacji eventów czy promocji salonów kosmetycznych i fryzjerskich, a także usług prawniczych.

Publikacja składa się z 9 rozdziałów:

  1. Wskazówki na start (sprzedaż online bez e-sklepu – jak dopasować płatności do Twojej firmy, ile kosztuje wejście w e-commerce, jak krok po kroku stworzyć strategię cenową sklepu internetowego, jakie wyzwania wiążą się z wprowadzeniem w firmie nowego kanału sprzedaży)
  2. Pytania na start (jak znaleźć nazwę dla sklepu internetowego, jak dobrać kolory do sklepu internetowego, współpraca z kurierem czy broker – co wybrać przed uruchomieniem sklepu internetowego, co powinna oferować profesjonalna firma kurierska)
  3. Pierwsze kroki (jak od podstaw wypozycjonować sklep internetowy, jak zapewnić prokliencką obsługę reklamacji i zwrotów, jak Decathlon ułatwia klientom zakupy – kulisy udoskonalania usługi click & collect)
  4. Oprogramowanie i narzędzia na start (jaki hosting pod e-sklep, jak stworzyć wydajny system e-commerce B2B, jakie narzędzia uproszczą zakupy w Twoim e-sklepie, dlaczego warto wdrożyć system do zarządzania informacją, co robić samemu, a co zlecać, jak połączyć i zautomatyzować sprzedaż na wszystkich dostępnych platformach do e-handlu, jakie procesy w e-commerce warto automatyzować)
  5. Pierwsza reklama online (czy reklama na Facebooku jest w ogóle dla mnie, jak w 15 minut sprawdzić, czy Twoja kampania osiąga założone cele; co zrobić, aby klienci obdarzyli Twój e-sklep zaufaniem, jak szybko i profesjonalnie tworzyć live’y i materiały wideo, marketing w e-commerce B2B – jak przygotować odpowiednie treści i opisy produktów)
  6. Optymalizacja i zwiększanie sprzedaży (8 wskazówek, jak poprawić konwersję w sklepie internetowym, 17 wskazówek, jak ułatwić klientom zakupy i płatności na smartfonach; jak ocenić atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu, jak skutecznie sprzedawać na Allegro, equity crowdfunding sposobem na pozyskanie kapitału i klientów w e-commerce)
  7. Najczęstsze i najkosztowniejsze błędy
  8. Źródła wiedzy
  9. Jak mądrze przenieść biznes do internetu (jakie działania online warto podjąć, jeśli prowadzisz salon kosmetyczny lub fryzjerski, restaurację, kancelarię prawną, klub sportowy, organizujesz eventy, jesteś trenerem personalnym lub dilerem samochodowym).

Swoją wiedzą dzielą się: Kamil Adamski, Michał Bialinis, Przemysław Borkowski, Angelika Borysiak, Grzegorz Brajewski, Katarzyna Bronowska, Konrad Buraczewski, Agata Chmielewska, Agnieszka Ciesielska, Dawid Dąbrowski, Jakub Gierszyński, Marcin Górski, Tomasz Grzemski, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Tomasz Gutkowski, Wojciech Haremza, Michał Hertel, Paweł Horodecki, Artur Jabłoński, Marcin Janczewski, Filip Jaraczewski, Marcin Kalkhoff, Anna Karczewska, Marcin Kęska, Daniel Kierdal, Grzegorz Kita, Marta Kwiatkowska, Błażej Łukomski, Tomasz Mazur, Paweł Mielczarek, Paweł Ogonowski, Radosław Opałko, Bartosz Pilch, Marcin Piwowarczyk, Igor Podgórski, Magdalena Rodak-Dębowska, Łukasz Różalski, Tomasz Serafin, Martin Soboń, Jacek Stanisławski, Konrad Szatkowski, Łukasz Sztuczyński, Edyta Szymanowska, Paweł Tkaczyk, Marcin Tomczak, Wojtek Walczak, Paulina Wardęga, Anna Wydra-Nazimek, Konrad Zach, Łukasz Zembowicz, Mateusz Zemczak, Wojciech Zięba.

E-book „Jak mądrze przenieść swój biznes do internetu?” powstał dzięki współpracy i wsparciu firm: AptusShop, BEST.NET, Brand Active, DPD, E-point, Furgonetka, Grupa iCEA, imoje ING, Kimlog, LINKER CLOUD, Macopedia, OVHCloud, SellIntegro, Strix, Thulium, Tpay i Unity Group.

Głównym partnerem publikacji jest ING Bank Śląski – operator płatności imoje.

Publikację pobierzesz na stronie www: www.off-on.ewp.pl

Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę