Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

„Zaufaj mi” nie wystarczy. Sprawdź, co i jak powiedzieć, by klienci obdarzyli Twój e-sklep zaufaniem

Obecnie podstawą działań marketingowych są treści, co istotne – wartościowe treści. Ich celem jest nie tylko przekonanie do zakupu, nie tylko wsparcie działań związanych z pozycjonowaniem witryny i nie tylko wywołanie w użytkowniku zainteresowania marką lub produktem. Dobry content ma przede wszystkim budować zaufanie klienta do sklepu internetowego. A stąd już tylko niewielki krok do sprzedaży.

„Zaufaj mi” nie wystarczy. Sprawdź, co i jak powiedzieć, by klienci obdarzyli Twój e-sklep zaufaniem

Obecnie podstawą działań marketingowych są treści, co istotne – wartościowe treści. Ich celem jest nie tylko przekonanie do zakupu, nie tylko wsparcie działań związanych z pozycjonowaniem witryny i nie tylko wywołanie w użytkowniku zainteresowania marką lub produktem. Dobry content ma przede wszystkim budować zaufanie klienta do sklepu internetowego. A stąd już tylko niewielki krok do sprzedaży.
Obecnie podstawą działań marketingowych są treści, co istotne – wartościowe treści. Ich celem jest nie tylko przekonanie do zakupu, nie tylko wsparcie działań związanych z pozycjonowaniem witryny i nie tylko wywołanie w użytkowniku zainteresowania marką lub produktem. Dobry content ma przede wszystkim budować zaufanie klienta do sklepu internetowego. A stąd już tylko niewielki krok do sprzedaży.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę