Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Wyszukiwarka w okresie świątecznym – 6 praktycznych porad, jak nią zawładnąć

Ponad połowa osób, które kupują prezenty w internecie, twierdzi, że jest otwarta na nowych sprzedawców, a 76% kupujących mobilnie zmieniło zdanie na temat wyboru sprzedawcy czy samej marki po wyszukiwaniu w Google’u¹. Okres świąteczny to jedna z najlepszych okazji, aby zwiększyć sprzedaż i zaistnieć w świadomości konsumentów. Na co powinieneś zwracać uwagę w tym gorącym okresie, a co zaplanować dużo wcześniej, jeśli chcesz prowadzić skuteczne działania w wyszukiwarce? Zapraszam do analizy.

Wyszukiwarka w okresie świątecznym – 6 praktycznych porad, jak nią zawładnąć

Ponad połowa osób, które kupują prezenty w internecie, twierdzi, że jest otwarta na nowych sprzedawców, a 76% kupujących mobilnie zmieniło zdanie na temat wyboru sprzedawcy czy samej marki po wyszukiwaniu w Google’u¹. Okres świąteczny to jedna z najlepszych okazji, aby zwiększyć sprzedaż i zaistnieć w świadomości konsumentów. Na co powinieneś zwracać uwagę w tym gorącym okresie, a co zaplanować dużo wcześniej, jeśli chcesz prowadzić skuteczne działania w wyszukiwarce? Zapraszam do analizy.
Ponad połowa osób, które kupują prezenty w internecie, twierdzi, że jest otwarta na nowych sprzedawców, a 76% kupujących mobilnie zmieniło zdanie na temat wyboru sprzedawcy czy samej marki po wyszukiwaniu w Google’u¹. Okres świąteczny to jedna z najlepszych okazji, aby zwiększyć sprzedaż i zaistnieć w świadomości konsumentów. Na co powinieneś zwracać uwagę w tym gorącym okresie, a co zaplanować dużo wcześniej, jeśli chcesz prowadzić skuteczne działania w wyszukiwarce? Zapraszam do analizy.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę