Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Wojciech Zięba: klient nie jest klientem kanału, tylko marki

„Kwintesencją omnichannelu jest tak naprawdę ułatwianie zakupów klientom marki. Pozwala na to spójność kanałów, procesów, mechanizmów. W Decathlonie mówimy, że klient nie jest klientem kanału, tylko marki” – o strategii omnichannelowej, planach rozwoju oraz największych mitach rynku e-commerce opowiada Wojciech Zięba, e-commerce & omnichannel director w firmie Decalthon Polska.

Wojciech Zięba: klient nie jest klientem kanału, tylko marki

„Kwintesencją omnichannelu jest tak naprawdę ułatwianie zakupów klientom marki. Pozwala na to spójność kanałów, procesów, mechanizmów. W Decathlonie mówimy, że klient nie jest klientem kanału, tylko marki” – o strategii omnichannelowej, planach rozwoju oraz największych mitach rynku e-commerce opowiada Wojciech Zięba, e-commerce & omnichannel director w firmie Decalthon Polska.
„Kwintesencją omnichannelu jest tak naprawdę ułatwianie zakupów klientom marki. Pozwala na to spójność kanałów, procesów, mechanizmów. W Decathlonie mówimy, że klient nie jest klientem kanału, tylko marki” – o strategii omnichannelowej, planach rozwoju oraz największych mitach rynku e-commerce opowiada Wojciech Zięba, e-commerce & omnichannel director w firmie Decalthon Polska.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę