Sprawdź nowy numer!

Zaplanuj logistykę w e-commerce i przyciągnij klientów perfekcyjną obsługą zamówień.

Zobacz teraz

Wojciech Kyciak: Offline nie ma przed sobą dobrej przyszłości

Bezokularow.pl to jeden z liderów sprzedaży soczewek kontaktowych w Polsce. Firma od 2006 r. dba o wzrok Polaków. W 2019 r. wypracowała blisko 37 mln zł przychodu i EBITDA powyżej 1 mln zł. W styczniu tego roku 8 mln zł zainwestował w nią fundusz INventures. O rozwoju branży e-commerce, jej największych wyzwaniach i mitach, sprzedaży offline oraz planach na przyszłość opowiada Wojciech Kyciak – założyciel i prezes zarządu spółki.

Wojciech Kyciak: Offline nie ma przed sobą dobrej przyszłości

Bezokularow.pl to jeden z liderów sprzedaży soczewek kontaktowych w Polsce. Firma od 2006 r. dba o wzrok Polaków. W 2019 r. wypracowała blisko 37 mln zł przychodu i EBITDA powyżej 1 mln zł. W styczniu tego roku 8 mln zł zainwestował w nią fundusz INventures. O rozwoju branży e-commerce, jej największych wyzwaniach i mitach, sprzedaży offline oraz planach na przyszłość opowiada Wojciech Kyciak – założyciel i prezes zarządu spółki.
Bezokularow.pl to jeden z liderów sprzedaży soczewek kontaktowych w Polsce. Firma od 2006 r. dba o wzrok Polaków. W 2019 r. wypracowała blisko 37 mln zł przychodu i EBITDA powyżej 1 mln zł. W styczniu tego roku 8 mln zł zainwestował w nią fundusz INventures. O rozwoju branży e-commerce, jej największych wyzwaniach i mitach, sprzedaży offline oraz planach na przyszłość opowiada Wojciech Kyciak – założyciel i prezes zarządu spółki.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę