Sprawdź nowy numer!

Zaplanuj logistykę w e-commerce i przyciągnij klientów perfekcyjną obsługą zamówień.

Zobacz teraz

Willingness to pay – niech klient płaci tyle, ile chce

Czy jest możliwe, aby klienci za produkty, które im oferujesz, płacili tyle, ile chcą, a nie tyle, ile Ty chcesz? Czas wykorzystać dane na temat sposobu robienia zakupów przez Twoich użytkowników, żeby móc im zaproponować jeszcze atrakcyjniejsze ceny, a tym samym – zwiększyć konkurencyjność oferty.

Willingness to pay – niech klient płaci tyle, ile chce

Czy jest możliwe, aby klienci za produkty, które im oferujesz, płacili tyle, ile chcą, a nie tyle, ile Ty chcesz? Czas wykorzystać dane na temat sposobu robienia zakupów przez Twoich użytkowników, żeby móc im zaproponować jeszcze atrakcyjniejsze ceny, a tym samym – zwiększyć konkurencyjność oferty.
Czy jest możliwe, aby klienci za produkty, które im oferujesz, płacili tyle, ile chcą, a nie tyle, ile Ty chcesz? Czas wykorzystać dane na temat sposobu robienia zakupów przez Twoich użytkowników, żeby móc im zaproponować jeszcze atrakcyjniejsze ceny, a tym samym – zwiększyć konkurencyjność oferty.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę