Prenumerata drukowana i elektroniczna

Magazyn E-commerce w Praktyce to pierwsze źródło rzetelnej wiedzy o e-handlu.

Zobacz więcej

Wędrówki klientów w e-commerce B2B – jak wykorzystać lejek marketingowy, by stać się towarzyszem tych podróży?

Nic nie wskazuje na to, żeby konsumenci mieli się odwrócić od zakupów internetowych, zwłaszcza w dobie powszechnego dostępu do sieci (chyba że nastąpi globalny kataklizm albo jakaś rewolucja). Nie będzie lepszego momentu na rozszerzenie sprzedaży B2B w kanale internetowym – mówię to z całą stanowczością. Ale stworzenie platformy B2B to tylko pierwszy krok na drodze do sukcesu, niestety wcale nie najtrudniejszy. Zdobycie i utrzymanie klientów – oto prawdziwe wyzwanie. By mu sprostać, musisz się dowiedzieć, jakimi ścieżkami ci klienci podążają. W tym celu możesz się posłużyć idealnym lejkiem marketingowym.

Wędrówki klientów w e-commerce B2B – jak wykorzystać lejek marketingowy, by stać się towarzyszem tych podróży?

Nic nie wskazuje na to, żeby konsumenci mieli się odwrócić od zakupów internetowych, zwłaszcza w dobie powszechnego dostępu do sieci (chyba że nastąpi globalny kataklizm albo jakaś rewolucja). Nie będzie lepszego momentu na rozszerzenie sprzedaży B2B w kanale internetowym – mówię to z całą stanowczością. Ale stworzenie platformy B2B to tylko pierwszy krok na drodze do sukcesu, niestety wcale nie najtrudniejszy. Zdobycie i utrzymanie klientów – oto prawdziwe wyzwanie. By mu sprostać, musisz się dowiedzieć, jakimi ścieżkami ci klienci podążają. W tym celu możesz się posłużyć idealnym lejkiem marketingowym.
Nic nie wskazuje na to, żeby konsumenci mieli się odwrócić od zakupów internetowych, zwłaszcza w dobie powszechnego dostępu do sieci (chyba że nastąpi globalny kataklizm albo jakaś rewolucja). Nie będzie lepszego momentu na rozszerzenie sprzedaży B2B w kanale internetowym – mówię to z całą stanowczością. Ale stworzenie platformy B2B to tylko pierwszy krok na drodze do sukcesu, niestety wcale nie najtrudniejszy. Zdobycie i utrzymanie klientów – oto prawdziwe wyzwanie. By mu sprostać, musisz się dowiedzieć, jakimi ścieżkami ci klienci podążają. W tym celu możesz się posłużyć idealnym lejkiem marketingowym.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę