Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Unboxing experience – jak opakowania wpływają na doświadczenia zakupowe

To, czego klient może dotknąć, oddziałuje na niego znacznie bardziej niż to, co można tylko zobaczyć. Jeśli dokładasz wszelkich starań, aby zdjęcia produktów w Twoim sklepie internetowym wyglądały atrakcyjnie, szkoda nie pójść krok dalej i nie wykorzystać ogromnego potencjału kartonu, który przynajmniej przez kilkanaście sekund będzie w centrum uwagi kupującego.

Unboxing experience – jak opakowania wpływają na doświadczenia zakupowe

To, czego klient może dotknąć, oddziałuje na niego znacznie bardziej niż to, co można tylko zobaczyć. Jeśli dokładasz wszelkich starań, aby zdjęcia produktów w Twoim sklepie internetowym wyglądały atrakcyjnie, szkoda nie pójść krok dalej i nie wykorzystać ogromnego potencjału kartonu, który przynajmniej przez kilkanaście sekund będzie w centrum uwagi kupującego.
To, czego klient może dotknąć, oddziałuje na niego znacznie bardziej niż to, co można tylko zobaczyć. Jeśli dokładasz wszelkich starań, aby zdjęcia produktów w Twoim sklepie internetowym wyglądały atrakcyjnie, szkoda nie pójść krok dalej i nie wykorzystać ogromnego potencjału kartonu, który przynajmniej przez kilkanaście sekund będzie w centrum uwagi kupującego.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę