Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Twoje wiadomości wpadają do spamu? 5 wskazówek, jak tego uniknąć

Czy wiesz, że ponad połowa e-maili wysłanych w 2020 r. została zakwalifikowana jako spam? Zgodnie ze statystykami opublikowanymi przez Statista.com większość z nich została poprawnie przypisana do tego folderu ze względu na niebezpieczną zawartość (wirusy takie jak trojany, spyware i ransomware). Część z nich stanowiła jednak kampanie marketingowe, błędnie wrzucone do jednego worka ze spamem. Trzeba się więc zastanowić, dlaczego tak się dzieje i co zrobić, żeby tego uniknąć.

Twoje wiadomości wpadają do spamu? 5 wskazówek, jak tego uniknąć

Czy wiesz, że ponad połowa e-maili wysłanych w 2020 r. została zakwalifikowana jako spam? Zgodnie ze statystykami opublikowanymi przez Statista.com większość z nich została poprawnie przypisana do tego folderu ze względu na niebezpieczną zawartość (wirusy takie jak trojany, spyware i ransomware). Część z nich stanowiła jednak kampanie marketingowe, błędnie wrzucone do jednego worka ze spamem. Trzeba się więc zastanowić, dlaczego tak się dzieje i co zrobić, żeby tego uniknąć.
Czy wiesz, że ponad połowa e-maili wysłanych w 2020 r. została zakwalifikowana jako spam? Zgodnie ze statystykami opublikowanymi przez Statista.com większość z nich została poprawnie przypisana do tego folderu ze względu na niebezpieczną zawartość (wirusy takie jak trojany, spyware i ransomware). Część z nich stanowiła jednak kampanie marketingowe, błędnie wrzucone do jednego worka ze spamem. Trzeba się więc zastanowić, dlaczego tak się dzieje i co zrobić, żeby tego uniknąć.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę