Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Trudno pozyskać nowych klientów? Zwiększaj sprzedaż przez proaktywny rozwój tych, których już masz

Akwizycja klientów, zwłaszcza w okresach posuchy (np. po sezonie świątecznym), bywa trudna i kosztowna. Dlatego jako filar strumienia przychodów trzeba traktować klientów obecnych i sprawiać, aby byli oni bardziej lojalni. Ale nie tyle ze względu na przyzwyczajenie do sklepu, ile z powodu zadowolenia, że dzięki produktom nabytym w danym miejscu rozwijają swoje zainteresowania lub umiejętności.

Trudno pozyskać nowych klientów? Zwiększaj sprzedaż przez proaktywny rozwój tych, których już masz

Akwizycja klientów, zwłaszcza w okresach posuchy (np. po sezonie świątecznym), bywa trudna i kosztowna. Dlatego jako filar strumienia przychodów trzeba traktować klientów obecnych i sprawiać, aby byli oni bardziej lojalni. Ale nie tyle ze względu na przyzwyczajenie do sklepu, ile z powodu zadowolenia, że dzięki produktom nabytym w danym miejscu rozwijają swoje zainteresowania lub umiejętności.
Akwizycja klientów, zwłaszcza w okresach posuchy (np. po sezonie świątecznym), bywa trudna i kosztowna. Dlatego jako filar strumienia przychodów trzeba traktować klientów obecnych i sprawiać, aby byli oni bardziej lojalni. Ale nie tyle ze względu na przyzwyczajenie do sklepu, ile z powodu zadowolenia, że dzięki produktom nabytym w danym miejscu rozwijają swoje zainteresowania lub umiejętności.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę