Nowy numer!

Jak sprzedawać online za granicą? Przeczytaj nowy numer

Zobacz spis treści

Sztuczna inteligencja w służbie e-commerce

Sztuczna inteligencja jest jednym z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy. Jej rozwojowi powinien się bacznie przyglądać zwłaszcza e-commerce. Przyglądać się i czerpać z niego korzyści. Nie jest istotne, czy sklep realizuje 10 tys., czy 100 tys. zamówień miesięcznie – AI może służyć zarówno małym, jak i wielkim biznesom. Nie należy jednak powierzać jej wszystkich zadań. Na razie to nie sztuczna, ale ludzka inteligencja powinna zdecydować, jak wykorzystać automatyzację we własnej firmie.

Sztuczna inteligencja w służbie e-commerce

Sztuczna inteligencja jest jednym z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy. Jej rozwojowi powinien się bacznie przyglądać zwłaszcza e-commerce. Przyglądać się i czerpać z niego korzyści. Nie jest istotne, czy sklep realizuje 10 tys., czy 100 tys. zamówień miesięcznie – AI może służyć zarówno małym, jak i wielkim biznesom. Nie należy jednak powierzać jej wszystkich zadań. Na razie to nie sztuczna, ale ludzka inteligencja powinna zdecydować, jak wykorzystać automatyzację we własnej firmie.
Sztuczna inteligencja jest jednym z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy. Jej rozwojowi powinien się bacznie przyglądać zwłaszcza e-commerce. Przyglądać się i czerpać z niego korzyści. Nie jest istotne, czy sklep realizuje 10 tys., czy 100 tys. zamówień miesięcznie – AI może służyć zarówno małym, jak i wielkim biznesom. Nie należy jednak powierzać jej wszystkich zadań. Na razie to nie sztuczna, ale ludzka inteligencja powinna zdecydować, jak wykorzystać automatyzację we własnej firmie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę