Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

System intra-B2B – sposób na efektywną współpracę z zamkniętą grupą kontrahentów

Systemy e-commerce B2B kojarzą się zazwyczaj z rozwiązaniami, dzięki którym producenci oferują swoje wyroby hurtownikom, a ci – sklepom detalicznym. Tymczasem mogą być wykorzystywane również w relacjach biznesowych z zamkniętym gronem odbiorców, np. gdy firma ma grupę partnerów biznesowych – franczyzobiorców, dilerów czy przedstawicieli – którym chce udostępnić efektywny sposób składania zamówień na swoje towary.

System intra-B2B – sposób na efektywną współpracę z zamkniętą grupą kontrahentów

Systemy e-commerce B2B kojarzą się zazwyczaj z rozwiązaniami, dzięki którym producenci oferują swoje wyroby hurtownikom, a ci – sklepom detalicznym. Tymczasem mogą być wykorzystywane również w relacjach biznesowych z zamkniętym gronem odbiorców, np. gdy firma ma grupę partnerów biznesowych – franczyzobiorców, dilerów czy przedstawicieli – którym chce udostępnić efektywny sposób składania zamówień na swoje towary.
Systemy e-commerce B2B kojarzą się zazwyczaj z rozwiązaniami, dzięki którym producenci oferują swoje wyroby hurtownikom, a ci – sklepom detalicznym. Tymczasem mogą być wykorzystywane również w relacjach biznesowych z zamkniętym gronem odbiorców, np. gdy firma ma grupę partnerów biznesowych – franczyzobiorców, dilerów czy przedstawicieli – którym chce udostępnić efektywny sposób składania zamówień na swoje towary.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę